חחח איזה מטורפים..
אין אף אחד שיורד ב8.7?
אין עיר אדומה כי פלאפון הורידו את המותג ESC
לפחות ככה שמעתי
וכל מי שנוסע לאילת תהנו 😊
QUOTE (MiLaNo @ 27/06/2007) אני ביולי..
22.7
לא יודעת שבוע נראה לי..
ממש לא בא ליי..
גם לללי ...
כנראה עם שניר ,
העעיקר שנעשה משהו החווופש .
חחחח אני ברויאל גארדן גם..
מלון סוייטות כזה
מזה לא בא לי על המלון הזהההההה
ל5 ימים..
מה22.7
כל מי שנוסע בתאריכים האלווו שידבר איתיייייייי
QUOTE (MiLaNo @ 28/06/2007) חחחח אני ברויאל גארדן גם..
מלון סוייטות כזה
מזה לא בא לי על המלון הזהההההה
ל5 ימים..
מה22.7
כל מי שנוסע בתאריכים האלווו שידבר איתיייייייי
tom will be there from the 22.7-26.7
maybe you will get to meet 😊
i will give him something for you ahha
looooooooove you
חחחחחח בכייף!!
נדבר איתו
חחח אני עם דור=]
אהמממממ
אני יורדת באוגוסט
ב"ה ב18
אעאעא עם כל החברות שלי
הולך להיות בנ"ז
QUOTE (MiLaNo @ 29/06/2007) חחחח אני ברויאל גארדן גם..
מלון סוייטות כזה
מזה לא בא לי על המלון הזהההההה
ל5 ימים..
מה22.7
כל מי שנוסע בתאריכים האלווו שידבר איתיייייייי
אני באילת בתאריך הזה.. עם חבר שלי..
בספורט קלאב..
אין את העיר האדומה .. ביטלו =\
אבל יש משהו במקום העיר האדומה וכמו העיר האדומה
QUOTE (MiLaNo @ 27/06/2007) אני ביולי..
22.7
לא יודעת שבוע נראה לי..
ממש לא בא ליי..
אההה אני יורד גם ב22 ליולי!!!
איזה מלון את?