חבר'ה יש פה מישהו שיודע מתי מתחיל העיר האדומה באילת?
ואגב, מישהו פה יורד בקיץ? באיזה תאריך?
ואם כן איזה מלון?
לא בטוחה
אבל זה משהו ב1.8 עד ה12.8
לא יודעת מאמי
אני יורדת ב13.8
אני ביולי..
22.7
לא יודעת שבוע נראה לי..
ממש לא בא ליי..
אין לי מושג מתי העיר האדומה..
אני גם ביולי.. ב-22 עם חבר שלי..
למלון אממ ספורט קלאב.. איך שלא קוראים לו
אני כנראה יורדת ב-15/7 לשבוע עם המשפחוחה
זה בסימן שאלה באיזה מלון או סיאסטה או מרינה קלאב אילת
אני מוכן לרדת לכל מי שתרצה
אני גם יורדת ב-22.
לא סגור עדיין איזה מלון !