ביומים האחרונים
הייתי במצב רוח על הפנים
מי שקרא את האשכולות יודע!..
ורציתי להגיד כמה מילים
סתם ביום חול
עם בוקר כחול
רצתי לכתוב לכם
תודה על הכל.
סתם באמצע החיים
בלי יומולדת,בלי אורחים
אני כותבת לכם תודה
בשם כל האוהבים.
אם תרשו לי וגם אם לא
אוסיף לכתוב לכם מאה תודות
תודה,תודה,תודה,תודה,תודה
תודה,תודה,תודה,תודה,תודה - *כפול 100 תודות
אם תרשו לי וגם אם לא
אם בעצם מקום לי יהיה
הייתי כותבת לכם אין סוף תודות על כל מה שאתם עושים
בשבילי,עבורי,לכבודי,למעני...
אתם הכי הכי הכי הכי הכי הכי מדהימים בעולם 😁 😁 😁
תודה לכל אלה שתמכו בי,עודדו אותי,והיו איתי ברגעים האלה!
אני מקווה שאלה שדיברו איתי יודעים מי הם 😁
ובכלל לכל מי ששלח תגובה ,לכל מי שניסה לעזור
תודה לכם ענקית
מכל הלב!
באהבה גדולה אליכם
אתם פשוט הכי הכי הכי,
ויודעים מה?
אין עליכם
ועוד כמה מילים:
תנו חיוך הכל לטובה, קחו סיכון ותנסו את סם האהבה.
תלמדו לצחוק כאילו אין מחר, נצלו כל שניה לפני שיהיה מאוחר.
תיהיו אמיתיים לעצמכם - בלי זיופים.
תעניקו לאלה שרק לכם מעניקים, תנו לאנשים להכנס לכם ללב, תלמדו להסתכל זה לזה בעיניים,
אל תפחדו להתאכזב חלק מההתבגרות הוא התמודדות עם הכאב...
תהנו מהחיים כל עוד אפשר... מי יודע איפה ניהיה מחר.
ושוב: תודה ענקית
אוהבת אותכם





