I Love You
אין על מה אהובתי
את מושלמתתתת!!!!!
ב-ה' אחת הנדירותתת!!
הודיה?..חייי?.
חח..תודה על הכול מאמי שלי,ולא נראה לי שאני מושלמת
אבל תודה(=
אוהבת אותך הכי שיש!..(=
may
תודה מותק..(=
כאן תמיד בשבילך!..
ליפזי?! קטנה שלי?
גמני אוהבת אותך,מלא מלא מלא!..
ותמיד כאן בשבילך!..(=
מואה 3>
אושרי-מאמי אין בעיה,העיקר שראית את ההודעה לא? 😛
ואתה? אתה מקסים!..(=
אלעדי?!..חח החיוך הזה שלך!.תודה לך ,וסליחה שבלבלתי לך "''קצת" ת'מוח!..
אוהבת אותכם
הכי הכי שיש(=
לאב יוווווווווו רגייינוווווווווווש
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) הודיה?..חייי?.
חח..תודה על הכול מאמי שלי,ולא נראה לי שאני מושלמת
אבל תודה(=
אוהבת אותך הכי שיש!..(=
may
תודה מותק..(=
כאן תמיד בשבילך!..
ליפזי?! קטנה שלי?
גמני אוהבת אותך,מלא מלא מלא!..
ותמיד כאן בשבילך!..(=
מואה 3>
אושרי-מאמי אין בעיה,העיקר שראית את ההודעה לא? 😛
ואתה? אתה מקסים!..(=
אלעדי?!..חח החיוך הזה שלך!.תודה לך ,וסליחה שבלבלתי לך "''קצת" ת'מוח!..
אוהבת אותכם
הכי הכי שיש(=
מאמי, לא בלבלת שום דבר....את חייבת לי עוד כמה פרטים 😉
נופריי!? אוהבת אותך נשמתיי!!!!!!!
אלעדי!? איזה פרטים מותק? חחחח
נראה לי סיפרתי הכול לא?..😛
נדבר איתך מאמי ..במסן
שמחהה לשמוע שהכל מסתדר
אוהבת אותך ריגנו'שששששששש
מירבו'ש
אוהבת אותך
נשמה שלי
מואה 3>