היה לי שנתיים
הורדתי לפני חצי שנה ונשאר לי סימן 😢
סתם מעפן לא כדי...
חחחח עשית טעות ששאלת
עכשיו את סתם אוכלת יותר סרטים ממקודם.
פשוט תעשי וזהו מה הקטע :S
בעיי 😎
יפה שליייי אם את אוהבת , תעשיייייי!
מקסימום מורידים , ולדעתייי הכי יפה קטן ועדין באף ... [: