אוקיי לא כ"כ ידעתי איפה לשים את זה..
אז אני ישאל פה חחח
אני רוצה כבר כמה זמן לעשות נזם באף לא יודעת למה..יש לי חשק..
עכשיו השאלה שלי מה אתם חושבים?כדאי?
אמא שלי אומרתצ שזה אופנה חולפת ושזה כבר לא באופנה..
יש לי שלוש חורים באוזן אחת ו2 בשנייה..{יענו כמו החורים הרגילים לא כמו איזה פריקית או משו חחחח}
זה יהיה מוגזם לעשות נזם?=\
חח אוףףףףףףף
יש לי כר שנתיים באף וזה לא אופנה חולפת עד היום יש בנות שממשיכות לעשות.
זה יפה וזה מוסיף לפי דעתי.
אם בא לך- תעשי בלי שום קשר לדעתה דל אימא שלך על "האופנה החולפת או לא"
זה לא כואב בכלל רק תדאגי לחטא את זה
וזה לא יהיה מוגזם.. זה שטויות מה הקשר לעגילים באוזנים ובאף? זה לא קשור לפריקיות או לא
בהצלחה
יש לי 3 באוזן אחת ו1 באוזן השנייה
ויש לי נזם באף
לדעתי זה מוסיף אני אוהבת
יש כאלה שלא אוהבים
אין דבר כזה אופנה חולפת
מה שאוהבים נשאר תמיד באופנה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיך עשיתן במחט או באקדח?
זה כבר לא אופננה
אני לא מבינה למה זה כלכך מושך=\
גמלי יש כבר שנתיים
וזה לא מיוחד וזה לא מוסיף ליופי או משו לפי דעתי
וזה לא קשור לפריקית ולא לכלום
יש לי 2 לובים, עגיל באף ובעזרת השם אני הולכת לעשות
עוד לוב והליקס.
פירסינג לפי דעתי זאת לא אופנה חולפת ..
יש מצב היא אומרת את זה בשביל שלא תעשי
לכי תביני הורים \=
מה את בסרט? חח
את רוצה תעשי. לא רוצה אל תעשי.
מקסימום מורידים זה לא כמו קעקוע.
סה"כ עגיל מעפן באף חחח
שנסתם יותר מהר מעגיל באוזן
אע ויש לי 15 עגילים באוזניים.. ולא הייתי קוראת לעצמי פריקית
(חוץ מאור.. שהוא סתם אוהב לעצבן אותי XDDD )
גם לי יש 3 חורים באוזן אחת ו2 בשניה ויש לי נזם..
וזה לא אופנה חולפת זה תמיד יפה.. ומה הקשר אופנה עם אוהבים אז שמים זין והולכים על זה
ודרך הגב מה זה הליקס?
ההההדר צלמי את האוזנייםםםםם שלך
יאללה תצוגת אוזניים
אוזן שמאל :

Shot with
K610i at 2007-06-27
אוזן ימין :

Shot with
K610i at 2007-06-27
15 זה לא כזה הרבה. אבל זה נשמע ככה.
יאא הדריי יפההה אהבתיי
ואני עשיתי עם אקדח
חברה שלי עשתה עם מחט
זה כמעט אותו דבר
רק צורה שונה ומחט יותר בטוח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אז כן לעשות?{הייתן עושות במקומי?}
{אמרו לי שמסוכן באקדח..אבל דוד שלי עושה בחנות רק עם אקדח ואקדח נשמע פחות כואב=\}
חח לא רוצה לשגע אתכן..רק להתייעץ=]
עשיתי באקדח
ואין לי מושג מה פחות כואב או מה יותר טוב מאמי
תעשי רק מה שטוב לך
בהצלחה
יא הדררררררררר חחחח
גם לי היה וואם אקדח זה לא כואב