פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

עצובה

✍️ lipaz-sol 📅 27/06/2007 15:33 👁️ 471 צפיות 💬 39 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
///////////
ליפזייי
החיים לא תמיד קלים
יש עליות ויש ירידות
לפעמים אנחנו נתקעים במשהו
וחושבים שזהו זה הסוף
במקום להמשיך הלאה ולראות תאור
אנחנו חושבים כאילו שברנו תרגל וזהו לא ממשיכים
וזה לא טוב
אנחנו צריכים להתגבר על כל דבר שקורה לנו
מותר לך לבכות להתפרק ולעשות את מה שטוב לך
אבל לא לשקוע בזה
זה הכי גרוע , ששוקעים בתוך זה קשה לצאת מזה
אנשים שאוהבים לראות מישהו שהוא סובל
הם בכלל לא אנשים
אין להם לב..
תתרחקי מאנשים שאוהבים לראות אותך סובלת
זה גועליי..
ואת לא יכולה להיות בלתי נראית ולא להרגיש כלום
את בנאדם כמו כולם , וכמו שאמרתי
יש עליות ויש ירידות .. וככה הם החיים
ואסור לך להתייאש מאמי הכל קורה לטובה
תהיי בריאה בובי שלי
אוהבת אותך!!
ליפזי?!
הילדה שתמיד צוחקת?
הילדה שתמיד שמחה?

זאת שתמיד מעודדת!?

אולי פשוט את לא מסתכלת על הדברים הטובים שיש לך בחחיים
ואני בטוחה שיש לך המון

וכמו שברי אמרה
החיים הם לא קלים
הם רצופים
במכשולים,
כשללונות,
תקופות רעות
ואפילו גרועות

אבל תיהי חזקה,תקחי את עצמך ביידים
תחיכיי והעולם כבר יראה הרבה יותר טוב

יש דברים יפים כל-כך בחיים האלה
תסתכלי על האהבה שיש מסביבך
על המתנה שאלוהים נתן לך וזה החיים שלך!

הצחוק שלך,
החיוך שלך,
השמחה שלך,

הכול יסתדר מותק,
תסתכלי על העולם בעיניים אחרות
תסתכלי על הדברים שגורמים לך לאושר,לחיוך!

ומאמי אל תוותרי בחיים על שומדבר
תמישיכי הלאה
למרות שיש סלעים שמפריעים באמצע!
הכול יסתדר אני בטוחה
רק אני רוצה חיוך!!!!..?.... איפה הוא?!?!?!!?


אוהבת אותך יפתיי

מואה 3>>>>>
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) ליפזייי
החיים לא תמיד קלים
יש עליות ויש ירידות
לפעמים אנחנו נתקעים במשהו
וחושבים שזהו זה הסוף
במקום להמשיך הלאה ולראות תאור
אנחנו חושבים כאילו שברנו תרגל וזהו לא ממשיכים
וזה לא טוב
אנחנו צריכים להתגבר על כל דבר שקורה לנו
מותר לך לבכות להתפרק ולעשות את מה שטוב לך
אבל לא לשקוע בזה
זה הכי גרוע , ששוקעים בתוך זה קשה לצאת מזה
אנשים שאוהבים לראות מישהו שהוא סובל
הם בכלל לא אנשים
אין להם לב..
תתרחקי מאנשים שאוהבים לראות אותך סובלת
זה גועליי..
ואת לא יכולה להיות בלתי נראית ולא להרגיש כלום
את בנאדם כמו כולם , וכמו שאמרתי
יש עליות ויש ירידות .. וככה הם החיים
ואסור לך להתייאש מאמי הכל קורה לטובה
תהיי בריאה בובי שלי
אוהבת אותך!!

צודקת
והחיים בנויים מתקופות
ותקופות תמיד עוברות
ובנתיים
את צריכה להיות חזקה ואופטימית
כי את צריכה לחיות את הרגע עם כל הרע שיש
כי תמיד יש גם טוב
תחפשי אותו,ותמצאי
למדתי שככה זה בחיים
את סתם מזיקה לעצמך כשאת ככה,מניסיון
תהיי עם האנשים שבאמת אוהבים אותך
ותדעי שמכל נפילה את לומדת


ואני יודעת שעכשיו את חושבת
קל להגיד,גם אני חשבתי ככה
וראיתי שאפשר גם לעשות
לאט ,לאט
עם קצת כוח ורצון


יהיה טוב מאמי בע"ה
-חיבוווק- 3>
כל דבר שאת צריכה אני פה,או בפרטי.


עם ברי..

מאמי שלי יש תמיד עליה ויש ירידה אבל את
צריכה להרים את עצמך ולא לתת לשום דבר
לעשות אותך עצובה..
את ילדה של חיוכים ולא של עצב
מאמי תתעודדי ומהר..!!

אוהבת אותך וכאן לצידך
//////
ליפזי!?
אין דבר כזה דיכאון כל הזמן

את חייבת לתקן את זה!
ומ-ה-ר-!!!

את מבינה?!?
אין מצב שתיהי ככה כל הזמן

וזה מעולה שאת אופטימית
אבל כנראה את לא מסתכלת על הדברים הטובים
תסתכלי טוב עליהם
ותחיכיי
וכבר יחד עם החיוך שלך
הדברים ישתנו לך מול העיניים

לא מהר כל-כך
אבל עם הזמן

אל תוותרי מה קרה?.
אין דבר כזה שלא יהיה לך כוח להתמודד
את חייבת,
תקחי אולי כמה רגעים לבד
לחשוב מה טוב לך ומה לא טוב לך

ולעשות,לראות, את הדברים שאת אוהבת,
הדברים שעושים אותך שמחה

אוהבת אותך 3>
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) ליפזייי
החיים לא תמיד קלים
יש עליות ויש ירידות
לפעמים אנחנו נתקעים במשהו
וחושבים שזהו זה הסוף
במקום להמשיך הלאה ולראות תאור
אנחנו חושבים כאילו שברנו תרגל וזהו לא ממשיכים
וזה לא טוב
אנחנו צריכים להתגבר על כל דבר שקורה לנו
מותר לך לבכות להתפרק ולעשות את מה שטוב לך
אבל לא לשקוע בזה
זה הכי גרוע , ששוקעים בתוך זה קשה לצאת מזה
אנשים שאוהבים לראות מישהו שהוא סובל
הם בכלל לא אנשים
אין להם לב..
תתרחקי מאנשים שאוהבים לראות אותך סובלת
זה גועליי..
ואת לא יכולה להיות בלתי נראית ולא להרגיש כלום
את בנאדם כמו כולם , וכמו שאמרתי
יש עליות ויש ירידות .. וככה הם החיים
ואסור לך להתייאש מאמי הכל קורה לטובה
תהיי בריאה בובי שלי
אוהבת אותך!!

נכון אבל אני תמיד בדיכאון
להימנע מיזה לא יכולה כבר נמאס לי להרגיש ככהה
פשוט עצוב לי
אין לי כוחות להמשיך הלאה
נכון כול דבר שקורה הוא לטובה אבל באיזהשהו שלב
נמאס.
להתייאש אני לא
אין לי כבר כוחו להתמודדד עם זה
עם כול מה שקורה לי.
אני יתבגר זה בתהליך של החיים.
האנשים האלה זה חברה שלי שכבר יצא לי ממננהה ממזמן בעע.

יהיה בסדר .
למרות הכול אני אופטימית אבל עצובה 😢

תודה מאמי עלל העידוד אוהבת אותך מואה 😊

את לא ילדה של דיכאון
ואני יודעת את זה
נכון שעוברים עלייך תקופות קשות
וכואבות
אבל אסור לך להשבר
קשה להמנע מכאב
כי זה לא משהו שאת מחליטה עליו
אבל יפה שלי זה לא טוב שאת אומרת
שאין לך כוחות ושאין לך כוח להתמודד
זה לא טווב
זה רק יגרום לך להנכס לזה יותר
את צריכה להיות חזקה בשבילך
ובשבילך עוד אנשים שקרובים אלייך ..
את חזקה
ואת גדולה מהחיים !!
ואסור פשוט להשבר זהו
/////////
/////////
ליפזיי,
תמיד כאן בשבילךךךךך!!!
אוהבת אותךך!!
///////////
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) ליפזייי
החיים לא תמיד קלים
יש עליות ויש ירידות
לפעמים אנחנו נתקעים במשהו
וחושבים שזהו זה הסוף
במקום להמשיך הלאה ולראות תאור
אנחנו חושבים כאילו שברנו תרגל וזהו לא ממשיכים
וזה לא טוב
אנחנו צריכים להתגבר על כל דבר שקורה לנו
מותר לך לבכות להתפרק ולעשות את מה שטוב לך
אבל לא לשקוע בזה
זה הכי גרוע , ששוקעים בתוך זה קשה לצאת מזה
אנשים שאוהבים לראות מישהו שהוא סובל
הם בכלל לא אנשים
אין להם לב..
תתרחקי מאנשים שאוהבים לראות אותך סובלת
זה גועליי..
ואת לא יכולה להיות בלתי נראית ולא להרגיש כלום
את בנאדם כמו כולם , וכמו שאמרתי
יש עליות ויש ירידות .. וככה הם החיים
ואסור לך להתייאש מאמי הכל קורה לטובה
תהיי בריאה בובי שלי
אוהבת אותך!!

צודקת
והחיים בנויים מתקופות
ותקופות תמיד עוברות
ובנתיים
את צריכה להיות חזקה ואופטימית
כי את צריכה לחיות את הרגע עם כל הרע שיש
כי תמיד יש גם טוב
תחפשי אותו,ותמצאי
למדתי שככה זה בחיים
את סתם מזיקה לעצמך כשאת ככה,מניסיון
תהיי עם האנשים שבאמת אוהבים אותך
ותדעי שמכל נפילה את לומדת


ואני יודעת שעכשיו את חושבת
קל להגיד,גם אני חשבתי ככה
וראיתי שאפשר גם לעשות
לאט ,לאט
עם קצת כוח ורצון


יהיה טוב מאמי בע"ה
-חיבוווק- 3>
כל דבר שאת צריכה אני פה,או בפרטי.
תודה מאמי שלי.
כן יהיה טובב.
אני בטוחה אני אופטימית אני חזקה.
אבל באיזה שהו שלבב אני מתפרקת.
התקופה הזאת הכי גרועה בחיים.
אבל אני לא ישבר.
אני עדיין קצת עצובה 😢

בעזרת השם בלי עין יהיה טובב אבל עכשיו זה דיכאון 😉

תודה מאמי אוהבת אותך 😊

שמחה שאת אופטימית
ומותר לך לפעמים להתפרק
ולבכות, כי זה משחרר
לא טוב לשמור בפנים
בסוף זה מתפוצץ
לפעמים טוב לבכות
כי זה משחרר ומנקה הכל, כמעט הכל
אבל את צריכה לדעת לשלוט בעצמך
ולצאת מזה
כי בסוף אפשר לשקוע בדיכאון

נדבר כבר באיסי
3>
ליפזו'ש אהבה שלי אל תדברי שטויות
מאמי את תעברי את התקופה הזאת
כמו גדולה והכל יהיה בסדר
אני אוהבת אותך מאוד נסיכה שלי
את תיראי שהכל הכל הכל יסתדר
ויהיה טוב רק תאמיני בעצמך
תתני לעצמך לבכות ולהשתחרר
מותר לך לפרוק אל תשמרי בלב
הכל יהיה טוב את תיראי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
כל אחד עובר קשיים
יש מכשולים בחיים קל ליפול וקשה לקום
אבל את תצליחי ויש לך אותי
בכל שלב ואני אעזור לך בהכל
את תעברי את התקופה הזאת
ותצאי ממנה חזקה וגיבורה.!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) עם ברי..

מאמי שלי יש תמיד עליה ויש ירידה אבל את
צריכה להרים את עצמך ולא לתת לשום דבר
לעשות אותך עצובה..
את ילדה של חיוכים ולא של עצב
מאמי תתעודדי ומהר..!!

אוהבת אותך וכאן לצידך
תודה מאמי אני חזקה יהי בסדר הרי בסדר בסופו של דבר לא?
בקרוב החיוכים יחזרו להיות שלמים ולא מזויפים
אני יתעודדד זה תקופה אבל היא תעבור .
אני בטוחה.

תודה שאת פה אוהבת אותך 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך