QUOTE (נאפי @ 27/06/2007) ליפזו'ש אהבה שלי אל תדברי שטויות
מאמי את תעברי את התקופה הזאת
כמו גדולה והכל יהיה בסדר
אני אוהבת אותך מאוד נסיכה שלי
את תיראי שהכל הכל הכל יסתדר
ויהיה טוב רק תאמיני בעצמך
תתני לעצמך לבכות ולהשתחרר
מותר לך לפרוק אל תשמרי בלב
הכל יהיה טוב את תיראי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
כל אחד עובר קשיים
יש מכשולים בחיים קל ליפול וקשה לקום
אבל את תצליחי ויש לך אותי
בכל שלב ואני אעזור לך בהכל
את תעברי את התקופה הזאת
ותצאי ממנה חזקה וגיבורה.!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה
---
האמת שאני מרגישה בדיוק כמוך
אני לא יודעת מה הסיבה אצלך
אבל זה דומה בהרגשות
יש תקופות בחיים
פעם עצובים פעם שמחיים
אחרי כל תקופה עצובה יש גם תקופה יפה
הרי אין דבר כזה כל הזמן להיות עצובים מדוכאים וכו'...
הגלגל הוא עגול פעם אתה למעלה פעם אתה למטה
הכל עניין של הרגע שאתה נמצא בו
ובאיזה זווית שאתה מסתכל על מה שקורה לך
להיות אופטימי לרוה המקרים זה טוב
כי בסופו של דבר הכל קורה לטובה
הגורל נכתב , הכל כתוב ונברא מלמעה
אנחנו "השחקנים" מנסים לחיות את החיים
בצורה הכי טוב שאנחנו מסוגלים!!
ויודעת משהו'??
ברגעים שהכל לא מצפים הכל מסתדר!!
אני שולחת לך חיבוקי כזה ענקי
ותזכרי תמיד לחיייייייך 😁
ולתת לזמן לעשות את שלו
ולא לוותר על דברים שאת אווהבת!
להלחם להרים את הראש
ולהמשיך בדרך ((=
כי הזמן לא נעצר
וככה גם החיים ממשיכים להם!!!
[אין לי מושג מה יש לי היום השעה כבר 05:07
ואני פשוט חופרות פה בכל ה-אשכולות 😁
מקווה שזה לא מציק לכם!!
ואם כן אז סליחה אני ממש מצטערת]
אני אני רק רוצה לעודד
אוווווווווהבת
😁 😁 😁
ליפפזיי מקווה שהכל הסתדר לטובה(:
ואני שמחה שאת שמחה:]
אווהבת אותך ותמיד פה בשבילך(:
ליפזו'ש נשמה שלי איך את מרגישה?<
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (--בובית--10 @ 27/06/2007) QUOTE (נאפי @ 27/06/2007) ליפזו'ש אהבה שלי אל תדברי שטויות
מאמי את תעברי את התקופה הזאת
כמו גדולה והכל יהיה בסדר
אני אוהבת אותך מאוד נסיכה שלי
את תיראי שהכל הכל הכל יסתדר
ויהיה טוב רק תאמיני בעצמך
תתני לעצמך לבכות ולהשתחרר
מותר לך לפרוק אל תשמרי בלב
הכל יהיה טוב את תיראי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
כל אחד עובר קשיים
יש מכשולים בחיים קל ליפול וקשה לקום
אבל את תצליחי ויש לך אותי
בכל שלב ואני אעזור לך בהכל
את תעברי את התקופה הזאת
ותצאי ממנה חזקה וגיבורה.!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה
---
האמת שאני מרגישה בדיוק כמוך
אני לא יודעת מה הסיבה אצלך
אבל זה דומה בהרגשות
יש תקופות בחיים
פעם עצובים פעם שמחיים
אחרי כל תקופה עצובה יש גם תקופה יפה
הרי אין דבר כזה כל הזמן להיות עצובים מדוכאים וכו'...
הגלגל הוא עגול פעם אתה למעלה פעם אתה למטה
הכל עניין של הרגע שאתה נמצא בו
ובאיזה זווית שאתה מסתכל על מה שקורה לך
להיות אופטימי לרוה המקרים זה טוב
כי בסופו של דבר הכל קורה לטובה
הגורל נכתב , הכל כתוב ונברא מלמעה
אנחנו "השחקנים" מנסים לחיות את החיים
בצורה הכי טוב שאנחנו מסוגלים!!
ויודעת משהו'??
ברגעים שהכל לא מצפים הכל מסתדר!!
אני שולחת לך חיבוקי כזה ענקי
ותזכרי תמיד לחיייייייך 😁
ולתת לזמן לעשות את שלו
ולא לוותר על דברים שאת אווהבת!
להלחם להרים את הראש
ולהמשיך בדרך ((=
כי הזמן לא נעצר
וככה גם החיים ממשיכים להם!!!
[אין לי מושג מה יש לי היום השעה כבר 05:07
ואני פשוט חופרות פה בכל ה-אשכולות 😁
מקווה שזה לא מציק לכם!!
ואם כן אז סליחה אני ממש מצטערת]
אני אני רק רוצה לעודד
אוווווווווהבת
😁 😁 😁
קודם כול מאמי תודה על העידוד על המילים .
חיוך על הפנים יש ובלי עין הרע שלא ירד לי מהפנים חחח 😕 😁
יהיה טוב.
אני אופטימית.
הטוב יגיע לחיים שלי מקווה לזה. 🙄
חחחח את יכולה לחפור חיחיחיחיחיחיחי 😛
ועודדתתתתתת לא לדאוג 😉
עם מילותיךךך מקווה שיהיה בסדר חחח 😎
תודה מאמי חיחי אוהבת אותך מואהההה 😁
QUOTE (koka15 @ 28/06/2007) ליפפזיי מקווה שהכל הסתדר לטובה(:
ואני שמחה שאת שמחה:]
אווהבת אותך ותמיד פה בשבילך(:
ברושלי-הכול טוב אצלי יש חיוך למרות הכול.
הגיע יום חדש שאני מקווה שבהמשך הוא יהיה טוב 😉 בלי עין הרע 😊
ותודה באמת תודהה את מקסימה.
אוהבת אותך מאוד מאודי 😊
QUOTE (נאפי @ 28/06/2007) ליפזו'ש נשמה שלי איך את מרגישה?<
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי שלי.? 😁
אני מרגישה בסדר יותר טוב מאתמוללל 😉
תודה ענקית מלאך שלי שאת כאן 😎 😊
אוהבת אותך אין סוף. 😁
מואה.
QUOTE (lipaz-sol @ 28/06/2007) QUOTE (koka15 @ 28/06/2007) ליפפזיי מקווה שהכל הסתדר לטובה(:
ואני שמחה שאת שמחה:]
אווהבת אותך ותמיד פה בשבילך(:
ברושלי-הכול טוב אצלי יש חיוך למרות הכול.
הגיע יום חדש שאני מקווה שבהמשך הוא יהיה טוב 😉 בלי עין הרע 😊
ותודה באמת תודהה את מקסימה.
אוהבת אותך מאוד מאודי 😊
אין על מה יפה שלי
תמיד כאן בשבילך(:
ותחייכי את הכי יפה ככה
QUOTE (koka15 @ 28/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 28/06/2007) QUOTE (koka15 @ 28/06/2007) ליפפזיי מקווה שהכל הסתדר לטובה(:
ואני שמחה שאת שמחה:]
אווהבת אותך ותמיד פה בשבילך(:
ברושלי-הכול טוב אצלי יש חיוך למרות הכול.
הגיע יום חדש שאני מקווה שבהמשך הוא יהיה טוב 😉 בלי עין הרע 😊
ותודה באמת תודהה את מקסימה.
אוהבת אותך מאוד מאודי 😊
אין על מה יפה שלי
תמיד כאן בשבילך(:
ותחייכי את הכי יפה ככה
אז זהו יש על מה 😊
ואני מחיכתתתתתתתת חיוך גדולי 😁
אוהבת אותךך מאוד 😁
QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) עם ברי..
מאמי שלי יש תמיד עליה ויש ירידה אבל את
צריכה להרים את עצמך ולא לתת לשום דבר
לעשות אותך עצובה..
את ילדה של חיוכים ולא של עצב
מאמי תתעודדי ומהר..!!
אוהבת אותך וכאן לצידך
*חיבוק ענק*
3>
QUOTE (NoFOosH @ 28/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) עם ברי..
מאמי שלי יש תמיד עליה ויש ירידה אבל את
צריכה להרים את עצמך ולא לתת לשום דבר
לעשות אותך עצובה..
את ילדה של חיוכים ולא של עצב
מאמי תתעודדי ומהר..!!
אוהבת אותך וכאן לצידך
*חיבוק ענק*
3>
תודה מאמי שלי. 😛
מואה אוהבת אותך 😊 😁