פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש פיי איזה סרטטטט...

פיי איזה סרטטטט

✍️ apchi 📅 27/06/2007 03:46 👁️ 509 צפיות 💬 24 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני יוצא מחברה שלי לכייון הבית,בדרך אני רואה שלט יפה כזה ממתכת שרציתי,בקיצר לקחתי ורצתי הביתה כי מהירתי,כנראה בדרך היו כמה אנשים שחשבו שאני וונדליסט שעקר את זה מאיפשהו ועשה בכוונה באלגן(יענטו השתנקרו למוקד או משטרה,משתפים בני זונות שירשפו כל הזונות האלו שמלשנים).
בקיצר בדרכי הביתה עם השלט מוקד שם סרינה ועושה לי ברמקול כזה "ילד עצור בצד"
בקיצר לא היה לי כוח לבעיות בשעות כאלו גם לא הייתי עם נעלי ריצה,עצרתי הוא בא אליי מהאוטו ומתחיל תחקר אותי וזה כמעט הזמין ניידת ובנתיים השני יוצא אליי עם פנס ובלאגן בסופו של דבר הגענו להסכמה שהוא מסיע אותי לשים ת'שלט ואולי יתן לי טרמפ הביתה,בקיצר שמתי ת'שלט חזרה וקיבלתי טרמפ הביתה

מוסר השכל:אתה גר רחוק מהחברה?תמצא שלט תרוץ איתו כדי שיחשבו שאתה בורח ואז יבוא מוקד תגיד שמצאת את זה ישימו איתך ת'שלט ויתנו לך טרמפ הביתה 😁

לא סתם חחח היה מלחיץ במקצת שהוא הפעיל סרימה ועשה ילד עצור בצד אבל אז נרגעתי כי לא עשיתי כלום
אבל עדיין סרט,אחד הטובים אצלי זוכה ב5 מתוך 5

ועכשיו אני לא עייף ורעב ומלא אנדרנלין סעמק מישו רוצה לצאת איתי לריצה לילת?
אני באה לריצה לילית
יש לי מרץ אין דברים כאלה..

חחחחח איזה סטלן אתה
חחחחח,את גרה באזור רעננה הרצליה?בכיף אני בא לרוץ עכשיו
חחחחחחחחחח
תום רק לך יכולים לקרות דברים כאלה

תעשה ריצה עד כרמיאל 😛

חחח מילה אני מגנט לזה
והוא עוד עושה לי
"ת'יודע יש'ך מראה של וונדליטס בלאגניסט"
ואני כזהה ת'לא הראשון שאומר לי את זה
מזל שאני רק נראה כזה במציאות אני לא בלאגניסט,אני סתם עושה שטיות חחחח בלאגן זה כבר דרך החיים שלי חחחח,אני לא יכול בלי זה זה אקשן אני חייב את זה
כן אכן שריטה קשה אצלי,לא נורא חחח חיים עם זה😊
ועד כרמיאל?,עם אופניים כמה זמן? חחח
חחחח אהבתי אחי . .

אבל איך לקחת ת'שלט ?!

ועכשיו הבנתי איך השלט של "כאן בונים" הגיע אליך לחדר . . XD
איך לקחתי חח,היה זרוק ליד אוטו,באתי הרמתי לקחתי חחח
הייתי מספר לך כמה שלטים אחרים איך לקחתי אבל אני עף למיטה,בוא נגיד שצריך מברג חח והרבה אומץ חחח
QUOTE (apchi @ 27/06/2007)חחח מילה אני מגנט לזה
והוא עוד עושה לי
"ת'יודע יש'ך מראה של וונדליטס בלאגניסט"
ואני כזהה ת'לא הראשון שאומר לי את זה
מזל שאני רק נראה כזה במציאות אני לא בלאגניסט,אני סתם עושה שטיות חחחח בלאגן זה כבר דרך החיים שלי חחחח,אני לא יכול בלי זה זה אקשן אני חייב את זה
כן אכן שריטה קשה אצלי,לא נורא חחח חיים עם זה😊
ועד כרמיאל?,עם אופניים כמה זמן? חחח
חחחחחחח שרוט
אקשן זה תמיד טוב D:

אממ 😕
תנסה,תגיד לי
ותמיד אפשר לרוץ, אל תתעצל 😉
תום בוא לת"א D:

חחחח גם אני אוהבת אקשן D:
בשביל הצחוקים 😊
האא חחח . .
חשבתי עקרת אותו . . לא ידעתי שהוא פשוט היה זרוק שם .
חחחחחחחחחחחח תום אתה מלא אקשן 555
שתמיד תהיה ככה חחחחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (apchi @ 27/06/2007) אני יוצא מחברה שלי לכייון הבית,בדרך אני רואה שלט יפה כזה ממתכת שרציתי,בקיצר לקחתי ורצתי הביתה כי מהירתי,כנראה בדרך היו כמה אנשים שחשבו שאני וונדליסט שעקר את זה מאיפשהו ועשה בכוונה באלגן(יענטו השתנקרו למוקד או משטרה,משתפים בני זונות שירשפו כל הזונות האלו שמלשנים).
בקיצר בדרכי הביתה עם השלט מוקד שם סרינה ועושה לי ברמקול כזה "ילד עצור בצד"
בקיצר לא היה לי כוח לבעיות בשעות כאלו גם לא הייתי עם נעלי ריצה,עצרתי הוא בא אליי מהאוטו ומתחיל תחקר אותי וזה כמעט הזמין ניידת ובנתיים השני יוצא אליי עם פנס ובלאגן בסופו של דבר הגענו להסכמה שהוא מסיע אותי לשים ת'שלט ואולי יתן לי טרמפ הביתה,בקיצר שמתי ת'שלט חזרה וקיבלתי טרמפ הביתה

מוסר השכל:אתה גר רחוק מהחברה?תמצא שלט תרוץ איתו כדי שיחשבו שאתה בורח ואז יבוא מוקד תגיד שמצאת את זה ישימו איתך ת'שלט ויתנו לך טרמפ הביתה 😁

לא סתם חחח היה מלחיץ במקצת שהוא הפעיל סרימה ועשה ילד עצור בצד אבל אז נרגעתי כי לא עשיתי כלום
אבל עדיין סרט,אחד הטובים אצלי זוכה ב5 מתוך 5

ועכשיו אני לא עייף ורעב ומלא אנדרנלין סעמק מישו רוצה לצאת איתי לריצה לילת?
😂 😂 😂 😂

וואאאאיייי הרסת אוית מצחוק...עם המסקנה שלך...

הכל לטובה... 😯
חחח קורע (:
QUOTE מוסר השכל:אתה גר רחוק מהחברה?תמצא שלט תרוץ איתו כדי שיחשבו שאתה בורח ואז יבוא מוקד תגיד שמצאת את זה ישימו איתך ת'שלט ויתנו לך טרמפ הביתה 


חחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח😊😊
כיף שכולם צוחקים
הפורום ניהיה יותר מידי דיכאוני צאו מזה צאוווווווווווווווווו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך