אז בעקרון בזכותך השלט תוקן והוברג חזרה למקומו שכן לטענתך מצאת אותו על הקרקע לראשונה!
האם אני טועה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סיפור תום אהבתי חחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיק אתה במיוחד המוסר השכל
QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) אז בעקרון בזכותך השלט תוקן והוברג חזרה למקומו שכן לטענתך מצאת אותו על הקרקע לראשונה!
האם אני טועה?
בעקרון השלט הונח באותו מקום שלקחתי אותו הוא לא נעקר משום מקום הוא היה זרוק וסתם תפרו עליי סיפור,מזל שהמוקד היה נחמד הפעם
נראה לי יום שלם להיות איתך זה רק לצחוק .!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה אחד הסטלנים
מה חשבת בדיוק לעשות עם השלט ??? חח 😛
אם כבר "לקחת" איזה שלט זה ? [יענו מה רשום] חעחעחעח 😁 😁 😁
והכי כיייף להיות עם המון מרץ ואקשן 😛
יאללה צא לריצה 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועעעעעעעעעעעע 😂
QUOTE (hila1990 @ 27/06/2007) נראה לי יום שלם להיות איתך זה רק לצחוק .!
חחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 אחללה מוסר השככל!!
QUOTE (--בובית--10 @ 28/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה אחד הסטלנים
מה חשבת בדיוק לעשות עם השלט ??? חח 😛
אם כבר "לקחת" איזה שלט זה ? [יענו מה רשום] חעחעחעח 😁 😁 😁
והכי כיייף להיות עם המון מרץ ואקשן 😛
יאללה צא לריצה 😁
חחחחח ססטלללן אתה 😊