את פשוט צריכה להבהיר להן שזה לא היה בכוונה רעה שלא
שמעת את הרט\צלצול.
ואם הן לא מבינות, זו כבר בעיה שלהן.
אישית הייתי ממליץ לך להתרחק מהן קצת, ומי שתנסה להתקרב
היא באמת חברה אמיתית.
את עומדת בפני מבחן קשה, ואולי התוצאות שלו לא יהיו כ"כ
מעודדות בשבילך, אבל עדיף מוקדם מאשר מאוחר
כי אם על שטות כזו הן עושות לך סצינה, אז אני לא רוצה לדעת מה יהיה בהמשך.
ואני בטוווח שזו לא פעם ראשונה שהן עושות משהו בסיגנון (תקני אותי אם אני טועה).
בקיצור, שיהיה בהצלחה.
אם את צריכה משהו- אני פה.
אל תהססי לפנות 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) את פשוט צריכה להבהיר להן שזה לא היה בכוונה רעה שלא
שמעת את הרט\צלצול.
ואם הן לא מבינות, זו כבר בעיה שלהן.
אישית הייתי ממליץ לך להתרחק מהן קצת, ומי שתנסה להתקרב
היא באמת חברה אמיתית.
את עומדת בפני מבחן קשה, ואולי התוצאות שלו לא יהיו כ"כ
מעודדות בשבילך, אבל עדיף מוקדם מאשר מאוחר
כי אם על שטות כזו הן עושות לך סצינה, אז אני לא רוצה לדעת מה יהיה בהמשך.
ואני בטוווח שזו לא פעם ראשונה שהן עושות משהו בסיגנון (תקני אותי אם אני טועה).
בקיצור, שיהיה בהצלחה.
אם את צריכה משהו- אני פה.
אל תהססי לפנות 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (shani_bachar @ 26/06/2007) הן לא בוגרות בשייייייייט.
מהזה ?!@הפלאפון היה על רטט ולא ראית אז ?
מת העולם ? \=
כזה דפיקות ...
אם הן לא עושות משו בעניין כנראה שהן לא שוות אותך.
הסברת להן שלא שמעת כי זה היה על רטט אז מה את יכולה עוד לעשות?
את בן אדם ואין מה לעשות !
הן חייבות להבין אותך מהזה !?!? 😠
תעדכני מה נסגר
אוהבת 3>
איתה מאמי הם באמת כניראה לא שוות אותך.
זה לא חברות
הן חיפשו לריב איתך
ומצאו........
תגידי להן (או שהן קוראות את זה כבר!) שהן ילדות קטנות
שצריכות מהר להתבגר כי אח"כ יאבדו אותך..........