היי
אני צריכה עזרה, אני לא יודעת מה לעשות!
יש לי בעיה עם החברות שלי, שוב 😊
אני כותבת מהמשתמש האנונימי בגלל שכמעט כולן באתר,
וקוראות פה ואני לא רוצה שהן ידעו מי אני
כדי שלא יווצרו עוד ויכוחים ומריבות
לפני כמה ימים נסענו או יותר נכון התכוונו לנסוע ביחד להופעה מחוץ לעיר כל הבנות.
לא יודעת איך זה יצא ממש לא במכוון שהתפצלנו לשתי קבוצות.
הקבוצה שלי נסענו באוטובוס והקבוצה השניה נסעה במונית למקום.
ומכיוון שרק לי היה פלאפון אז הבנות מהקבוצה השניה ניסו להתקשר אלי.
אני לא ידעתי, כלומר הפלאפון שלי היה על רטט ולא הרגשתי אותו.
כשהגענו מה פגשנו אותן והן כעסו עליי שסיננתי אותן
לא הבנתי מה הן רוצות כי אני לא הרגשתי או שמעתי את הטלפון
הן לקחו לי את הטלפון ובשיחות שלא נענו הראו את המספרים שלהן!
עכשיו באמת שלא התכוונתי, כאילו לא שמעתי את הטלפון, לא הרגשתי את הרטט
לא התכוונתי לסנן אותן!!
וגם אמא שלי התקשרה ולא עניתי לה כי לא שמעת ת'טלפון!..
ועכשיו אנחנו בריב
רבתי עם החברות שלי ואני לא יודעת מה לעשות!!
כי הן לא מוכנות להקשיב לי ואני לא רוצה לריב איתן וקשה לי עם זה שהן כועסות עליי
מה אני צריכה לעשות??
וגם אנחנו אמורות לנסוע לאינשהו עוד מעט ובטוח שאם נמשיך להיות בריב אני לא אבוא
כי רבתי עם רובן וזה לא יהיה לי נוח לנסוע וללכת למקום שחלק מהם לא מדברות איתי!
😢
הן לא בוגרות בשייייייייט.
מהזה ?!@הפלאפון היה על רטט ולא ראית אז ?
מת העולם ? \=
כזה דפיקות ...
אם הן לא עושות משו בעניין כנראה שהן לא שוות אותך.
הסברת להן שלא שמעת כי זה היה על רטט אז מה את יכולה עוד לעשות?
את בן אדם ואין מה לעשות !
הן חייבות להבין אותך מהזה !?!? 😠
תעדכני מה נסגר
אוהבת 3>
בגלל זה הן רבות איתך ? לא יאווווווומן |:
הן במוקדם או במאוחר יבינו.
עצוב שככה הן מגיבות..
( בטוחה שהן לא היו במחזור? 😊 חחחח סתם, סתם )
QUOTE (shani_bachar @ 27/06/2007) הן לא בוגרות בשייייייייט.
מהזה ?!@הפלאפון היה על רטט ולא ראית אז ?
מת העולם ? \=
כזה דפיקות ...
אם הן לא עושות משו בעניין כנראה שהן לא שוות אותך.
הסברת להן שלא שמעת כי זה היה על רטט אז מה את יכולה עוד לעשות?
את בן אדם ואין מה לעשות !
הן חייבות להבין אותך מהזה !?!? 😠
תעדכני מה נסגר
אוהבת 3>
צודקת
אושרי יש מצב D:
הן ממש לא בוגרות
ותלכי מה בגללן את תשארי בבית
ואולי תשלימו
אני לא יודעת מה להגיד לך..
הייתי רוצה לעזור אבל אני במצב דומה.. =\\
בגלל זה?? מה זה השטויות האלה.. קורה שלא שומעים את הפלאפון
עם את כל כך רוצה להשלים איתם והם לא מקשיבות לך תכתבי להם מכתב אני חושבת שזה הכי טוב..
בהצלחה 😁
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) הן ממש לא בוגרות
ותלכי מה בגללן את תשארי בבית
ואולי תשלימו
😊
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) הן ממש לא בוגרות
ותלכי מה בגללן את תשארי בבית
ואולי תשלימו
לא מסכימה איתך
ליאור
תחשבי מצב כזה שאף אחת לא מדברת איתך
וכועסת עלייך מסיבה לא מצודקת
את באמת תרגישי נוח ללכת כיאלו כלום לא קרה?
אני עדיין לא מבינה
אשכרה ילדות קטנות
שונאת שעושים סיפור מכל דבר
מאמי את בטוחה שזה רק בגלל שלא ענית?
כן אני בטוחה שזה רק בגלל זה!
כי אין להן סיבה אחרת, אלא אם כן אני לא יודעת עליה.
אבל לפני זה הכול היה בסדר כי דיברנו בנינו
ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו 😢
אני מבינה אותן מצד אחד שאיך זה שאני לא שמעתי את הטלפון
אבל השיחות שלהן מופיעות בשיחות שלא נענו
כי זה מעצבן כי הן חיפשו אותי מלא זמן והתקשרו הרבה פעמים
וזה די מוזר שלא שמעתי את הטלפון אל באמת שזה לא היה בכוונה!
לא יודעת מה לעשות