ברוש-תודה נשמה שליייייי...
שלי-תודהההה 😊
אני יודע..קצת קשה לחשוב שיהיה טוב,אבל צריכים להיות אופטימים..
טוניטה- 😊
אור-מה אני יעשה זו ההרגשה שלי..קורים דברים,משתנים דברים,יהיה טוב.
אלין-כן זה באמת משהו שמפחיד...
תודה נשמה,יהיה בסדר.
מורני יפיופה,לא אמרתי שאין אנשים מסביבי יש,לפעמים יש הרבה דברים שקורים ומשתנים,ומתלאים בהרגשות כאלה ואחרות,אני יודע שיהיה בסדר,אני יודע...
תודה מורנוש,ולגביי אבא שלך,אני אוהב אותך,את לא לבד,ואני מחזיק לך אצבעות שהוא יתאושש ויחלים כמה שיותר מהר,אני פה בשבילך תמיד,אני יודע שאת עצובה קצת,אני מקווה בשבילך וכל המשפחה שהוא יחלים ויהיה בסדר ויחזור לעצמו,אני מתפלל בשבילך ובשביל המשפחה שלך,יהיה טוב אל תדאגי,תהיי חזקה,את מדהימה,ואני בטוח שהוא יחלים ויהיה בסדר,ואת תזחרי לחייך ולהיות מאושרת.
אני פה בשבילך תמיד...
שנינוש-יפה שלי,אני יודע יפיופה..תודהה..
אמרתי לך כבר שאת מדהימה? 😊 אם לא,אז את מדהימההה =)
אני יודע נשמה,שוב,קורים דברים,משתנים דברים ולפעמים מרגישים את מה שמרגישים בגלל משהו מסויים או לא יודע בגלל מה,זה בסדר זה יעבור לי,אני יהיה בסדר,יהיה טוב.
תודה מדהימה אחת! גם אני אוהב אותך נשמה שליייייייי...קבלי בחזרה חיבוקק ענקייייייי
מיכלוש-כןן,אני יודע שצריכים להרים את הראש,ואני יודע שיהיה בסדר,זה סתם מצב לא נעים,אני יודע נשמה שלי,גם אני אותך...
את מקסימה נשמה! מוואהה
גם את חשובה לי מאודדד!
מנסים עד כמה שאפשר להיות אופטימים וחיוביים..אני לא בן אדם שנשבר בכזו קלות,לוקח לי זמן להשבר,אבל פעמים זה שובר,וזה מרגיש לא נעים..
תודה מיכלי...גם אני אותךךךךךך נשמההה!
מווואההה
נופרוש-יפייפיההההה שליייייי..אני התגעגעתי אלייךךךך..
את נחשבת יותר ממה שאת חושבת,פשוט ממרגישים דברים,קורה..יהיה בסדר.
גם אני עלייךךך..תודה נופרוש,שמרגישים את זה באותו רגע לא יודע מה יש מימנך ומשמאלך,זה לא הרגשה הכי נעימה,אבל בפנים בפנים אני יודע שיש לי אנשים שכן אכפת להם..
את פשוט מושלמת! את מדהימהההה!
גם אני פה בשבילך תמידדדדד נשמתיייייייי
תודה על הכל ילדה יפההההה...אוהבב אותךך המוןן.
אושרית-תודההההה 😊
בר-לפעמים זה מה שמרגישים,וזה קורה,וזה עובר,כמו כל דבר אחר בחיים יהיה בסדר,
תודהה.
יובל-תודה חמודה! 😊
טניוש-את לא עז..את מדהימה..את מושלמת,שוב לפעמים קורים דברים שמשנים ונותנים להרגיש הרגשות כאלה שלא נעימים
אני יודע יפייפיה אחת,גם אני פה בשבילך תמיד,אני אוהבב אותך מאודד!
תודה נשמה שלי 😊
גם אני עליייךךךךך יפיופההה..
אני תכף יילך לישון אז נדבר מחר כבר..
תודה טניוש 😊
מוריה-אני יודע..אבל לפעמים מרגישים הרגשות כאלה ואחרות שנותנות להרגיש דברים לא נעמים שעושים רע,אני מקווה שהרגשה הזו לא תחזור,תודה.
תודה לכולכןןןןןןן
לילה טוב 😊
תודה 😊





