לבד 😢
ל-ב-ד
אולי זה פשוט נכון..ואני לבד.
סליחה,רק רציתי להוציא את זה איפשהו.
נירוו גם עם אתה מרגיש ככה אתה לא לבד!
אני תמיד איתך בטוב וברע
אווהבת אותך מלאאא
אתה לא לבד מאמי
אני פה בשבילך תמיד.
גם אם עכשיו הכל נראה רע אני מבטיחה שעם קצת חשיבה חיובית ועוד קצת זמן זה יעבור,תהיה חזק מאמי.
QUOTE (koka15 @ 26/06/2007) נירוו גם עם אתה מרגיש ככה אתה לא לבד!
אני תמיד איתך בטוב וברע
אווהבת אותך מלאאא
😊
אתה לא ! 3>
לאב יו בונבון..
אחד הדברים שהכי מפחידים אותי הבדידות..
מאמי אני מקווה שיסתדר לך ותמיד תנסה למצאו את הקרן אור במצב שכולו שחור
קבל ש'יקהה
אתה ממש לא לבד
רק תרים את הראש ותראה
את כל אלה שסביבך ואיתך
אלה שאף פעם לא ישאירו אותך לבד
יש לך אותי ואת כל האתר
יש לך חברים ידידות ומשפחה
יש לך את עצמך ויש לך את הדברים שאתה אוהב
אתה תעבור את התקופה הזאת
רק תאפשר לאלה שבאמת אוהבים אותך להיות לצידך
אוהבת המון נירו'ש ויהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נירוש מותק שלי
אתה ממש אבל ממש לא לבד .
תמיד אני ועוד הרבה אנשים שאוהבים אותך מאחוריך
וגם אם זה יהיה אני לבד אני עדיין אהיה מאחוריך... , תמיד !
תמיד פה בשבילך לכל דבר כשרע לך ושטוב לך .
מאמי אם תהיה בגישה שאני לבד
אף אחד לא יצליח לשנות זאת .
אתה צריך לעזור לעצמך !!
אתה פשוט צריך לשנות את הגישה
שאתה לא לבד ואתה תראה כבר תוצאות 😉
אוהבת אותך ושולחת לך מפה נשיקות וחיבוקים מתוקי שלי
נירו'ש יפה שלי!
לכל אחד יש את ההרגשה הזאתי לפעמיים
ואני יודעת מה אתה מרגיש
האמת שגם אני קצת במצב כזה
אבל באמת תרים את הראש ותראה שמסביבך נמצאים הרבה אנשים
שאוהבים אותך ויודע מה כולל אותי!!
אתה חשוב לי מאודד מאודד!!
ואני לא רוצה שתרגיש לבד אז אז
תחשוב חיובי!!!
ותן חיוך ענקי 😁
אויי אני כ"כ מוזרה לאחרים אני יודעת להגיד דברים
ואילו לעצמי לא חחח עזוב
אני אוהבת אותך המון המון!!
מואההההה , ענקית
3>
**חיבוקי** גדול גדול גדול!! כמו של דובים
😁
QUOTE (shani_bachar @ 26/06/2007) נירוש מותק שלי
אתה ממש אבל ממש לא לבד .
תמיד אני ועוד הרבה אנשים שאוהבים אותך מאחוריך
וגם אם זה יהיה אני לבד אני עדיין אהיה מאחוריך... , תמיד !
תמיד פה בשבילך לכל דבר כשרע לך ושטוב לך .
מאמי אם תהיה בגישה שאני לבד
אף אחד לא יצליח לשנות זאת .
אתה צריך לעזור לעצמך !!
אתה פשוט צריך לשנות את הגישה
שאתה לא לבד ואתה תראה כבר תוצאות 😉
אוהבת אותך ושולחת לך מפה נשיקות וחיבוקים מתוקי שלי
מה אתה מדבר שטויות?
ומה אני?! 😢 אני לא נחשבת יוווותר?!
אני מתה עלייך נירוש ואתה לא לבד,
נכון שלפעמים מרגישים בודדים ושאין אף אחד בעולם שאכפת לו,
אבל אתה תמיד צריך לזכור שיש מאמי!
תדע תמיד שיש לך אותי ,ותאמת לא אכפת לי מכולם,
למרות שאני יודעת שיש עוד מלאלאלאלאלא שאוהבים ומעריכים אותך,
אני יודעת על עצמי שאני תמיד פה בשבילך לכל דבר תמיד מאמי!
3>
אני לא מכירה אותך אבל אם אתה רוצה אני תמיד פה בשבילך
כנס לאייסי שלי 348668637 אני אשמח לעזור לך
אני הבנתי משהו אחדד
אפעםםםם
אפחדדד
ולאא יקרה שוםם מצבבב
שמישהו יהיה לבד
תמיד יהיו לך תחברים ותמשפחה ואת הידידות
ותמיד יהיה לך עם מי לדברר
כלל חשוב לחיים
מאמי אתה לא לבד ..
גמאני מרגישה ככה לפעמים , ולפעמים באמת קצת מזניחים אותך ...
ומניסיון אני אומרת לך - פשוט תחייךךךך 😁
גם תרגיש יותר טוב , וגם אנשים ירצו להיות בחברת אדם שמחחחחח 😊
אם אתה צריך עזרה או משהוווו , לשפוך , כל דברררר -
471633051
תמיד פה בשבילך !!!!!!!
מההההההההההההההה !?! נירוש שלי מרגיש לבדד ?!?!
ומה אני עז !?😯 \
אני תמידדדדד תמידדדדדדדדדד איתךך מאמוששש...
בטוב וברעעעעעע ולא משנה מה יקררההה!!! מובן ?!!?
אסור לך להרגיש רע ! אני לא מסכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייימהההההההה 😛
מתה מתה מתההההההההה עלייך כפרוניייי..
דברררר איייייייייתיייי 😛
אתה לא לבדד יש לך את כל הפורום המהממם הזה!!
את המשפחה שלך!!!
את החברים שלך!!
ויש לך את עצמך שזה הכי חשוב 😊