וואו אני במקום החברה הזאת הייתי דופקת חיוך של החיים כשהייתי רואה את זה
ושוכחת מהכל
😊
איזה חמודה..
הלוואי שהיא הייתה רואה אתזה
וחושבת כמוך!
בכל זאת תודה מאמייי
מאמי הכול לטובה לבסוף. 😉
מקווה שהכול בסדר 😊
טובבב 😕
גמני אוהבת אותך!!
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (רגייי @ 27/06/2007) את הרי יודעת שאני כאן בשבילך..תמיד! =] =]
ומאמי נכון יש דברים שאנחנו לא תמיד מצפים שהם יקרו
אבל זה קרה,
ואני בטוחה שהכול יסתדר ל טובה
אוהבת אותך הכי הכייי
מואה 3>
כן אני יודעת מאמי..
וגם ההפךך
נכון אבל כואב לראות שזה קורה!
ואני מ צ ט ע ר ת שזה בכלל התפתח
והגיע למקרה הזה !
אוף
אווהבת אותך מלאאאא
מאמי אף פעם לא יודעים בחיים לאאן הדברים יתגלגלו
אבל כל דבר שקורה
בסוף מחזק אותך
למרות שבתחלה זה נראה הכי לא
אבל מבינים את זה עם הזמן
שעובר!!
יהיה מעולה מתוקה
אוהבת אותך