משהו ממני
ילך איתך
לכל מקום
אליו תלכי.
וכמו ענן כבד
הוא יבכה איתך
גם כשאת,
כבר תחייכי.
בלילות שחורים, קרים
הוא יזכיר אותי
כשאת תהיי
כבר רחוקה.
וגם אם תסרבי
הוא ישלח בשמי,
חיוך, סליחה ונשיקה.
אם את מרגישה,
אהבה היא לא חולשה.
למה שתקחי רק משהו ממני?
אני בך אשאר,
עקשן לא מוותר.
קחי כבר את כולי.
משהו ממני
ישכיח בך
את כל הרע,
שמאחור.
ובחושך מר
הוא ישאל אותך
אולי הגיע...
הזמן לחזור?
אם את מרגישה
אהבה היא לא חולשה
למה שתקחי רק משהו ממני?
אני בך אשאר,
עקשן לא מוותר.
קחי כבר את כולי.
אהבה היא לא חולשה
אז למה שתקחי רק משהו ממני?
אני בך אשאר,
עקשן לא מוותר.
קחי כבר את כולי.
אם את מרגישה,
אהבה,
היא לא חולשה.
אז למה שתקחי רק משהו ממני..?
אני בך אשאר,
עקשן לא מוותר.
קחי כבר את כולי...
משהו ממני
עכשיו שלך.
אני יכול...
רק לקוות,
שלא תתני אותו לגבר,
שיאהב אותך
כי הוא שלי..
והוא בסוד.
ילדה . . .
משהו ממני ,ילך איתך לכל מקום אליו תלכי
אני רוצה להגיד לך ,
שאני אוהבת אותך ושאני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך
באלי לצעוק להוציא תבכי הזה בקולי קולות
אני אשמה בהכל , בהתרחקות ,בכאב ,ביחס
עם את רואה את זה תדעי רק דבר אחד
שאת הכי חשובה לי ואני לא מוכנה ולא יהיה מוכן לוותר עלייך בעד שום דבר אחר בעולם
אני נזכרת בשיחות טלפון האחרונות שלנו והדמעות עומדות לי בעיניים
אני לא מאמינה שזאת אני שדיברתי אלייך ככה
בחיים לא הייתי מסוגלת להגיד את מה שאמרתי
הלוואי הלוואי שהיית יודעת כמה חסר לי החיבוק שלך, כמה חסר לי הליטוף שלך
שמך לא חרוט רק על הסלע
גם בליבי אני שומרת לך אהבה ללא גבולות
כנראה שזה כבר מאוחר לבקש סליחה
ומאוחר לכתוב את זה
אבל הייתי חייבת :'(
אני אוהבת אותך
בר יפה שליי
אף פעם לא מאוחר לבקש סליחה!
טעיתי וזה טוב שאת מודעת לזה
ומבקשת סליחה!
אני בטוחה שכשהיא תראה את זה
היא תבין ותסלח
אוהבת אותךך
ואל תוותרי!
מווווווווואה
כן , אני מקווה שלא יהיה מאוחר מדיי..
כי היא בשבילי הכל !!
בחברות אמיתית אין דבר כזה מאוחר מידי
גם אם היא פגועה היא תבין ותסלח
לסלוח זאת גדולה... וזאת זכות שיש לבנאדם
וכל בנאדם ייתן הכל לדעתי כדי לסלוח
למי שהוא באמת אוהב ובמיוחד לחבר טוב
אוהבת אותך מאמי מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בר איזה מדהימה את החברות שלכם חזקה מאמי
ואין לי מושג מה קרה, אבל לחופיתוש יש לב מזהב אני בטוחה
שהיא תבין בסוף ותוכל לסלוח לך ...
הכל יהיה בסדר מאמוש השיר ממש מרגש אוהבת אותך!
ואיי מה את וחופיתו'ש רבתם ??
לאא לאא מה אתם חברות כאלה קרובות
בטח סתם כעס ועצבים או משהו' שמציק
אני בטוחה שזה הסתדר
את תראי , הכול נגמר לטובה
אתם תדברו תבינו אחת את השנייה
ותראי שהטוב ינצח!
**חיבוקי גדול גדול**
ואיי תודה לכן בנות !
ולא ,לא רבנו זה משהו שהייתי חייבת להוציאאא
את תראי שהכול יסתדר😊
אוהבתת
מקווה בעזרת השם
אוהבת אותך
ברי,בובי שלי!?
הכול ילך בבדרך הטובה!
אל תדאגי!
אוהבת אותך הכי בעולם 3>3>
כן בעזרת השם
למה אני כבר רואה שדברים השתנו וזה לא כלכך מתאיים!
ועכשיו אני רואה את זה יותר מתמיד ,
וכואב לי
תודה רגיינוש ,
אווהבת אותך כלכך
את הרי יודעת שאני כאן בשבילך..תמיד! =] =]
ומאמי נכון יש דברים שאנחנו לא תמיד מצפים שהם יקרו
אבל זה קרה,
ואני בטוחה שהכול יסתדר ל טובה
אוהבת אותך הכי הכייי
מואה 3>
QUOTE (רגייי @ 27/06/2007) את הרי יודעת שאני כאן בשבילך..תמיד! =] =]
ומאמי נכון יש דברים שאנחנו לא תמיד מצפים שהם יקרו
אבל זה קרה,
ואני בטוחה שהכול יסתדר ל טובה
אוהבת אותך הכי הכייי
מואה 3>
כן אני יודעת מאמי..
וגם ההפךך
נכון אבל כואב לראות שזה קורה!
ואני מ צ ט ע ר ת שזה בכלל התפתח
והגיע למקרה הזה !
אוף
אווהבת אותך מלאאאא
יפההה שלי אני מקווה שהכל יסתדר בוביי..
אוהבת אותך..ואם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך 3>>
QUOTE (טטווטטייתת @ 27/06/2007) יפההה שלי אני מקווה שהכל יסתדר בוביי..
אוהבת אותך..ואם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך 3>>
טניוש תודה בוביי
אוהבת אותך מתוקקהההה 😛