"נפרדנו כך
היתה דממה
לא היה כבר מה לומר
הרחוב רגש
הרחוב המה
כמו לא היה דבר"
זה הזמן לומר שלום....
אני עוזבת אולי יחזור נראה מה יהיה....
ניכנסתי טיפה לתקופה שלא טוב לי אם מה שקורה סביבי...
יש לי כל מיני זכרונות מהתקופה עם אחי עכשיו אני חושבת על זה יותר מתמיד..
מחפשת "דרך" להרגיש אותו להיות איתו רע לי !!
אני רוצה להיות לבד עם עצמי !!... 😊
וזה לא רק זה יש עוד דברים שלא משנה מה הם..
תודה על התקופה אדירה...
אתם נשמות טהורות ואין כמוכם בעולם
עזרתם,תמכתם,נתתם כתף חמה בכל שעה ובכל שניה..
אוהבת אותתתתתתתכם לנצח תמיד !!!!!!!!
ומי יודע אולי לא חזיק מעמד הרבה וכבר נחזור 😊
אוהבת אתכם לנצח ניכנסתם לי ללב עמוק
חופיתי 😢
חופית
החלטה שלך
ואני בטוחה שהכול יסתדר
תחשבי ,תיהי עם עצמך
אני בטוחה שזה יעזור לך
העיקר שאת שלמה עם החלטה שלך
ואל תשכחי אותנו מממאמי שלנו
תמיד פה בשבילך
שיהיה לך רק טוב מתוקה!
בכל מצב,
בכל יום
בכל תקופה
אני אתגעגע אלייך
מאוד מאוד מאוד
שולחת לך מלא מלא חיבוקים
מואה 333>>
אוהבת אותך מאמי שלי!
מה קרה חופית לאן את נעלמת .??
רגי מאמי שלי תודה על ההבנה אוהבת אותך תמיד!
בחיים לא ישכח אותך
ואף אחד מכאן!!
אוהבת מלא...................
שניר- נעלמת לתקופה של מחשבה יש לי דברים שמציקים לי..
מהההההההההההההההההההה???
ואת תהיי במסן ובאייסי?
אני אתגעגע אלייך מה אני אעשה בלי הצחוקים שלנו,
ממי אני אגנוב אייקונים עכשיו? ;(
אווהבת אותך המון יפה שלי את יכולה להישאר
זאת הדרך הכי טובה להתגבר ולעבור את התקופה הזאת, ביחד!
אבל איך שאת רוצה יפה שלי מה שיעשה לך טוב זה מה שחשוב
ואת מכירה את עצמך יותר טוב מכולנו!
אני אוהבת אותך ואני אתגעגע תחזרי מהר ואל תשכחי אותי אההה? (=
QUOTE (NoFOosH @ 26/06/2007) מהההההההההההההההההההה???
ואת תהיי במסן ובאייסי?
אני אתגעגע אלייך מה אני אעשה בלי הצחוקים שלנו,
ממי אני אגנוב אייקונים עכשיו? ;(
אווהבת אותך המון יפה שלי את יכולה להישאר
זאת הדרך הכי טובה להתגבר ולעבור את התקופה הזאת, ביחד!
אבל איך שאת רוצה יפה שלי מה שיעשה לך טוב זה מה שחשוב
ואת מכירה את עצמך יותר טוב מכולנו!
אני אוהבת אותך ואני אתגעגע תחזרי מהר ואל תשכחי אותי אההה? (=
ישכח ? לעולם לא..
יפה שלי אוהבת אותך אני ידבר איתך שאני יוכל..
אוהבת אותך תודה על הכל יפתי מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך הכי בעולם!
וברור שאני מבינה אותך
יש תקופות כאלה
ואני רוצה שתחזרי מהר
אוהבת אותך
ולא משנה מה
תמיד כאן בשבילך
יותר נכון באייסי ובמסן 😁
ואם את צריכה עיצוב
שלחיי הודעה 😛
מאמי שלי?
אני אתגעגע ומקווה מאוד שלא תחזיקי מעמד להרבה זמן ותחזרי לאתר 😊
אוהבת'ךךךךך
בהצלחה בהכוללל!!!
לא הספקתי כל כך להכיר אותך ...
אבל מכל התגובות שתמיד רשמת לכולם ,
והעזרה ההדדית שלך אני רואה כמה שאת מתוקה !
מקווה שהתקופה הזאת תעבור מהההההררר ....
אנחנו נתגעגע 😛
למה את עוזבת מאמי?
אוהבת אותך ואני אתגעגע אלייך מאוד
תשמרי על קשר מתוקה אוהבת אותך מאוד תמיד
מקווה שהכל יסתדר לך ויהיה לך טוב
אני בטוחה שתחזרי בקרוב כי קשה
בלי האתר ואני מכבדת את ההחלטה שלך
למרות שאני חושבת שזאת טעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי
תחשבי לך על הכל
ותחזרי אלנו שוב
אני אתגעגע אלייךךך המוןן
אוהבת אותךךך
מה את עוזבת...? 😢
מאמי אני יתגעגע 😢
טוב זה רק החלטה שלך 😉
תחשבי על הכול. 😊
זו תקופה שאני בטוחה שהיא תעבור מהר, 😊
ושתמיד יהיה לך חיוך על הפנים 😁
שלא תשכחי אותנו ואותי חיחי 😛
ותחזרי אלינו מהר 😁
כי אני כבר מתגעגעת. 😂
מוסרת לך נשיקות וחיבוקים וכול טוב 😊 .
ואוהבת אותךך הרבה מואה. 😁
יפה שלי
לעולם את לא תהיי לבדד!
תדעי שגם ברגעים הכואבים האלה אני תמיד יהיה איתך!!
אני אוהבת אותך כלכךךך!!!
QUOTE יפה שלי
לעולם את לא תהיי לבדד!
תדעי שגם ברגעים הכואבים האלה אני תמיד יהיה איתך!!
אני אוהבת אותך כלכךךך!!!
איתך בכל החלטה
קחי לך את הזמן והחופש
מקווה שתחזרי
מה שכן אני אהיה בקשר איתך😊
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!
חופיתי אני מבינה אותך ..
ממש מבינה וזו החלטה שלך !
בהצלחחחחה :]]
ותדעי שאני תמיד פה בשבילך ואוהבת אותך מלא !
אור 😊