מאמי אני מקווה שיהיה לך טוב ובסדר בסוף..
תחזרי מהר ...
מואה ענקיתת 😘
תאמת........................לא ממש הבנתי..את עוזבת את האתר זמנית?
או שסתם פרקת?
בכל אופן, מקווה שיהיה טוב...מקווה שתרגישי טוב...ושהכל יסתדר מאמי!!
מאמי שלי א יודעת שאני תמיד פה בשבילך?
את תמידיכולה לדבר איתי לא משנה מה..
אוהבת!
QUOTE (pelad1 @ 26/06/2007) תאמת........................לא ממש הבנתי..את עוזבת את האתר זמנית?
או שסתם פרקת?
בכל אופן, מקווה שיהיה טוב...מקווה שתרגישי טוב...ושהכל יסתדר מאמי!!
היא עוזבת מאמי ...
QUOTE (NoFOosH @ 26/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 26/06/2007) תאמת........................לא ממש הבנתי..את עוזבת את האתר זמנית?
או שסתם פרקת?
בכל אופן, מקווה שיהיה טוב...מקווה שתרגישי טוב...ושהכל יסתדר מאמי!!
היא עוזבת מאמי ...
😕 לגמרי או זמנית?
תיהי חזקה !
מקווה שזה יעשה לך רק טוב בובה !!!
3>
תיהי חסרה . .
אין, אני לא מוכן לשמוע דבר כזה.
מחופית(?), הסגנית של נאפפי?!?!?
אין מצבבב שבעולם.
בסדר, אני מבין שרע לך, אבל למה להתאכזר לעצמך ולהתנתק
ממשהו ששנינו יודעים שעושה לך כ"כ טוב?
:\ דברי איתי..
^ אושרי נשמה שלי אוהבת אותך!
אני יתגבר בשקט אבל לא יעזור כי אני לא יכוללללללללה
QUOTE (שחר!לה @ 26/06/2007) תיהי חזקה !
מקווה שזה יעשה לך רק טוב בובה !!!
3>
תיהי חסרה . .
אוהבת אותך תודה מאמי :]
אבל חזרתי לתמיד!
החלטה שלך מאמי
בהצלחהה...