QUOTE (--Tal-- @ 27/06/2007) חחח אממ...
לאור הביקוש ;].....
אני ממש אשתדל להצליח להעלות תמונה חח....
תוודה לכולם,
ובמיוחד להילה על ההסבר 😊
ליילה טוב לכולם, נשתתתממע.
קוראים לה חן לא הילה 😊
ברוכה הבבאה אח שלו😊
אושרי, 15 ו10 חודשים (בשביל ידידה קרצייה הדיוק, עזוב חחח )
ממבשרת ציון- חור ליד ירושלים.
שתהיה לך התמכרות ממכרת.
מבטטטיח לך שתהנה פה.
שלוווום ((=
התמכרות מהנה
מיכל-17-בקעת הירדן
כדאיי לכם שהוא יעלהה תמונהה!!!
הוא חתייייייייייך 😁 😉
יום טוב לכולםםםםםםםםםםם 😛
ברוכים הבאים!!!!!!!!!! 😁
תהנה!!
QUOTE (מוריה16 @ 27/06/2007) כדאיי לכם שהוא יעלהה תמונהה!!!
הוא חתייייייייייך 😁 😉
יום טוב לכולםםםםםםםםםםם 😛
חחחחח תווודה,
ואגב העללתי כבר תמונות בפורום של העלאת תמונות או משו כזהה..
חחחח
[תוודה לשניי שעזרה לי ;] ]
שיהיה יום טובב, אוהב.
בטח שמסכימים איזו שאלההההה
ברוכה הבאאא
אני אלין
17