QUOTE (-שחרווניי- @ 26/06/2007) חחחח כפפרווני עליכם 😊
שחחחחרחחר יקוופפפה, אני מת עלייך ((;
חחחחחחחחחח 😊
ברוך הבא,התמכרות נעימה ,איאפשר לצאת מהאתר הזה כולם פה מכורים חחח
אני אושרית בת 17 וחצי מקרית ים
איפה זה גדרה?
גדרה ?
מרכז
בין רחובות לאשדוד
QUOTE (--Tal-- @ 26/06/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 26/06/2007) חחחח כפפרווני עליכם 😊
שחחחחרחחר יקוופפפה, אני מת עלייך ((;
חחחחחחחחחח 😊
טל אתה רואה אני מצטט...
QUOTE (שניר_הנסיך @ 26/06/2007) QUOTE (--Tal-- @ 26/06/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 26/06/2007) חחחח כפפרווני עליכם 😊
שחחחחרחחר יקוופפפה, אני מת עלייך ((;
חחחחחחחחחח 😊
טל אתה רואה אני מצטט...
חחחחחח שניייץ....
כןן, רק עכשיו שמתי לב שהצלחחתי ((;
אבל למה ישר נפתח לי דף שני..
אי אפשר שיכנסו יותר תגובת בדף אחדד.. \;
חחחחחחחח עזווב..
כבר שיגעעתי אותך חחחחחחחחחחחחחחחחח
חוולהה עלייך!
שני מיפו
ברוך הבא ..
יש תמונה ? D:
ברוך הבא מותק... חן בת 15 וחצי.
QUOTE (shani_bachar @ 26/06/2007) שני מיפו
ברוך הבא ..
יש תמונה ? D:
היי שני (: ,
חח כן יש לי...
רק שתצטרכי להסיר לי איך שולחים פה תמונה אם אפשר בכלל חחחח
אני עדיין לא מבין פה הכל..
בעצם אני בקושי מבין פפה משו למען האמת חח
אבל לאט לאט...
אם באלך כנסי אליי לאייסי ני אשלח לך ;]
229944290
יום טוב מוותתק .
ברוך הבא😊
טניה אופקים
עוד מעט 15
גם אני רוצה תמונה😛
QUOTE (יובלושיתית @ 26/06/2007) נעים מאוד , יובל בת 14 וחצי נס ציונה
התמכרות נעימה 😛
רק שלי קוראים דוברתתת 😊
חחח
Welcome!
אני שני בת 18 מקרית אתא! 😊
ברוך הבא מאמי:]
אני בר בת 15 וחצי מקרית ים
תהנה
ברוךךךךךךךךךךךך הבאא מאמושש :]]
אני טניה בת 17 וחצי מב"ש :]
רוצים לראותתת תמוווווווווווווווווווננהההההההההה 😛