אני תמיד תמיד פה בשבילך !
ותזכרי \שזאת רק תקופה מעצבנת...
שתיעלם מהר מהר !!!!!!
אוהבת אותךך יפההה אחת !
תודה מאמי
כל-כך זקוקה לתמיכה הזאתת:\
אוףףף
אוהבת אותך 3>
מבינה
צריך להתחזק
דברי איתי באיסי
3>
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) רגינו'ש נסיכה את לא צריכה לשים חיוך מזיוף
רע לך?! תבכי תכעסי תוציאי
תספרי תשתפי אל תשמרי בלב
זה לא בריא זה סתם יוצר כאב ומועקה
תמיד צריך לפרוק תהיי חזקה מאמי
יהיה טוב רק תאמיני בזה
הכל בסופו של דבר מסתדר
אני אומרת לך מניסיון שכל תקופה קשה עוברת
רק תאמיני בעצמך את תנצחי את כל המכשולים
יש לך חברים שיהיו איתך בטוב וברע
ויחזקו אותך בכל שעהה
בשביל זה אנחנו פה
ואני תמיד אהיה פה בשבילך
אני שולחת לך חיבוק ענקי ומלא נשיקות
אל תתייאשי מאמי שלי
יהיה בסדרר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
-איתה-
ואת תמיד מוזמנת לבוא אליי
אוהבת הכי הכי שיש בעווולם!
מואההההההההה
ע נ ק י ת ! ! ! !
מאמי שלי!
דברי איתי אם בא לך אני כאן לשמוע...
ליאורי,קרן,אלעד -אני אדבר איתכם מתוקים שלי!..(=
אוהבת אותכם!!..
מיכלי-תודה מאמי,גמני אוהבת אותך מלא מלא!