פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש נמאס לי..:| נמאס לי מהכולללל!..:| ...

נמאס לי..:| נמאס לי מהכולללל!..:| :\

✍️ רגייי 📅 26/06/2007 15:21 👁️ 336 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני לא יכולה להחזיק כבר הכול,פשוט
לא יכולה

נמאס לי ,
נמאס לי ,מהחיוך המזויף שלי
נמאס לי ,ששומדבר לא מצליח לי
נמאס לי,שאני לא מאושרת
נמאס לי, לאהוב אותו
נמאס לי,שאנשים מאמינים לחיוך המזויף
נאמס לי,מאההבה שלי אליו
נמאס לי,ממני
נמאס לי,מעצמי
נמאס ל,פשוט כי
נמאס לי מהכול!..
נמאס לי ,מהדמעות שמגיעות
נמאס לי,מהכאב שיש בתוכי
נמאס לי,שאני שוכחת והכול חוזר חזרה
נמאס לי,שאני לא יכולה לשכוח עד הסוף
נמאס לי,נמאססס!!!..

נמאס לי..:|
אין לי מה להוסיף

אני מצטערת,אבל הייתי חייבת להוציא את זה מהלב..:|

זה פשוט רגע כזה..
ש..ש..
אני לא יודעת להסביר
כי הגעתי למצב הזה
שפשוט? הכול נמאס עליי..:|
כל-כך רוצה לנסוע רחוק מפה
לשכוח מהכול
לשנות אווירה
אבל..
אין מצב..:|

אוףף..:|
שוב מצטערת עם המצבי רוח שלי...

3>
יפה שלייייי ?!?!
את לא רגי שאני מכירה !
אל תשברי !
אף אחד לא אמר שהחיים פשוטים וקלים !!
אני בטוחה שהכל הכל יסתדר לך !!!!
הרי למדהימה כמוך?!
מגיע את האושר הכי גדול שיש בעולם !
ואת לא תיתני למכשוליםםם שעומדים
בפנייך בדרך לאושר לשבור אותך
כי את חזקה..
ואני מאמינה בך !!!!!!

ולנסוע רחוק?! את תמיד תמיד מוזמנת אליי=]]
את יודעת את זה !!!!!!
אולי להיות קצת רחוקה מהבית ומהסביבה
באמת יעזור לך !!


מאמייייי שלי?!?!
נכוןן שהכל יהיה בסדר?!
אני לא רוצה לראות אותך עצובה !

אז אולי קשה, ואולי נמאס, אבל את תמשיכי לחייך !
אפילו אם החיוך הזה טיפה מזוייף !
הרי מתישהו החיוך יהפוך לאמיתי !!
וזה שאת מחייכת, כבר מראה לך שאת?!
שאת חזקה, ושאת יכולה לעבור את זה !!!!!
כמו גדולה !!

אוהבת אותךך נוראא מדהימה שלי !
אוףף שנששןןן אני אוהבת אותך כל-כך!..
אבל זאת הרגשה כזאת שאני לא יכולה כבר

מכל מה שעברתי
מכל מה שאני עוברת
פשוט?
אין לי כוח יותר

וחיוך שלי מזויף..למרות הכול
וכואב לי שאנשים שקרובים אליי,
לא שמים לב שהחיוך הזה מזויף

הם חושבים שטוב לי,ושמח לי בלב
אבל לא..:|
קשה לי,
חשבתי אם אשכח אותו אהיה מאושרת
אבל טעיתי
אפילו לשכוח אותו אני לא מצליחה כל דבר מזכיר לי אותו
וזה משגע אותי ..:\
וזה לא רק בגללו
הדירה שעברנו,לא מסתדר לי בראש עדין לחיות בה..:|
למרות שאני מרגישה הכי נוח בעולם
אבל חודש שלם לא לישון בלילות..?:\

תודה על הכול נסיכה שלי
אוהבת אותך
רגינו'ש נסיכה את לא צריכה לשים חיוך מזיוף
רע לך?! תבכי תכעסי תוציאי
תספרי תשתפי אל תשמרי בלב
זה לא בריא זה סתם יוצר כאב ומועקה
תמיד צריך לפרוק תהיי חזקה מאמי
יהיה טוב רק תאמיני בזה
הכל בסופו של דבר מסתדר
אני אומרת לך מניסיון שכל תקופה קשה עוברת
רק תאמיני בעצמך את תנצחי את כל המכשולים
יש לך חברים שיהיו איתך בטוב וברע
ויחזקו אותך בכל שעהה
בשביל זה אנחנו פה
ואני תמיד אהיה פה בשבילך
אני שולחת לך חיבוק ענקי ומלא נשיקות
אל תתייאשי מאמי שלי
יהיה בסדרר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגינוושששש
מה קרה יפה שלי
למה נמאס לך מהכל?
את צריכה להיות חזקה
להראות לכולם
שאת לא תפלי ושלא תשברי
להראות לכולם מי את באמת
אסור לך להשבר
את ילדה כלכך מדדהימה
שאומרת לכולם לא להשבר ותומכת ועושה מלא בשביל אחרים
נכון שיש תקופות קשות
תקופות פשוט מגעילות
שפתאום את מוצאת את עצמך לבד
מרגישה שלאף אחד לא אכפת
מרגישה שאת מזייפת תחיוך (המדהים שלך)
מרגישה פשוט שנימאס לך ובא לך לברוח
אבל גם לברוח זה לא פתרון
אי אפשר להתחמק מהדברים האלה
כמה שקשה וכמה שכואב
את חייבת להמשיך הלאה
חייבת לעמוד על הרגליים
ולשים פס על כל מי שלא מוצא חן בענייך

תקופות קשות ומגעילות תמיד עוברות
צריכים להאמין שהם יעברו
לנסות להדחיק את ההרגשה הזאת
לא לשקוע בתוכה !
את חזקה , וכולנו מאמינים בך
אני אוהבת אותך
נאפי שלי
תודה לך מאמי,והחברים האמיתיים יודעים עליי הכול זה אתם!.
ואני יודעת שיסתדר רק מתי!?.
אוףף ..:|
אני כל-כך צריכה לפעמיים תמיכה מסוימת מחברות קרובות ! ומה אני מקבלת!?
כ-ל-ו-ם!!!..
ואני יודעת שכאן אני אקבל הכול,רק חבל שאתם רחוקים ממני..:|

אוהבת אותך מאמי שלי!!!..(=

ברי
את היית קצת חסרה פה ולכן את לא בדיוק יודעת ממה נמאס לי,
מחר אני אספר לך הכול ואדבר איתך לא טוב להעמיס עלייך בבת אחת הכול באותו יום
ונכון שאני תומכת בכולם
כי זה מהאהבה,זאת אני
אבל כשאני צריכה מישו? אלה אתם שתומכים בי!..
ותודה לכם!
ונכון אי-אשפר להתחמק מדברים
אבל זה קשה..:\

אוהבת אותך ברי שלי,תודה!!!..והתגעגעתי אליך!!...


עכשיו,מצאתי עבודה שנה שעברה,ושנה רציתי לחזור
התקשרתי אליה עכשיו,
והיא התחילה לצעוק עליי: "מה את נזכרת עכשיו? פתאום שאין לך לימודים את רוצה לעבוד?"
והיה לי כל-כך כואב
נכון בשבילה לימודים זה כלום היא בת 50 כבר
אבל בשבילי זה העתיד שלי
ועכשיו אני צריכה עבודה
והיא עוד ככה מתנהגת אליי
וזאת עבודה טובה
אני רוצה לחזור אלייה,
דווקא חברות שלי היא לא כעסה עליהן
ועלי!?
למה עליי!?!?!?
מה עשיתי!?.
בסדר היא מכירה אותי פחות זמן לא שנתיים או שלוש כמו את האחרות
אלא רק שנה
אבל למה לצאת עליי ככה?
מה עשיתי!?:
אווףףףףףףףף

והיא משקרת לי שאין עבודה
לעומת חברות שלי שאומרות לי שיש עבודה
ואני שוב מתקשרת אלייה והיא אומרת :התקשרת מאוחר,הרשימה נסגרה
ואני אוהבת את העבודה הזאת כל-כך
והיא צריכה אנשים
אבל למה להתחייחס אליי ככה??? :|
יפה שליי אין על מה
ועוד דבר
את בחיים לא מעמיסה עליי כלום
זה פסדר
עם באלך לספר את יכולה לדבר איתי
אני תמיד פה כמו שאת תמיד איתי ופה
כשאני הייתי צריכה
נכון שקשה אבל אסור לך לוותר
תארי לך עם כולנו היינו מוותרים עם היה לנו קשה
אז מה היה קורה..
למרות שקשה ולמרות שכואב..
צריכים להיות חזקים ולנסות להתמודד

ובקשר לעבודהה
עזבי אותך תחפשי משו אחר
היא זאת שמפסידה
ביקשת ממנה פעם אחת פעמיים
כמה את יכולה לספוג עלבונות וצעקות מימנה
מי היא שצועקת עלייך
מאוחר מדיי? סבבה
היא זאת שהפסידה תילדה הכי מדהימה שיש
בעיה שלה!
אווהבת אותך ותמיד פההההההה בשבילך!
תודה ברי שלי..
אחח כמה התגעגעתי אלייך ולתמיכה שלך!!..אין לך מושג!.(=
ואני אספר לך מחר..חח
אני צריכה להירגע קצת עם עצמי
אוהבת אותך ותודה לך כל-כך

ואני רוצה ת'עבודה
זה אחלה תנאים,אלה אנשים מסביב
אבל היא? רק היא זאת שמעצבנת אותי

אז מה שכרגע עבודה בשבילי זה הכי פחות חשוב
אני צריכה עכשיו להשקיע את כל כולי בלימודים...
ולא להיות כמוה אחת שאין לה קריירה ואן לה כלום,סך הכול יש לה פרוטקציה שהיא מנהלת
וחבל לי להפסיד ת'עבודה
כי אני צריכה ת'כסף הזה

אוף..:\
היא אמרה שתקשר ולא מתקשרת
אני מתקשרת
והיא משקרת לי שאין עבודה
בידיעה שיש עבודה..:\
למה ככה
QUOTE (שנששן @ 26/06/2007) יפה שלייייי ?!?!
את לא רגי שאני מכירה !
אל תשברי !
אף אחד לא אמר שהחיים פשוטים וקלים !!
אני בטוחה שהכל הכל יסתדר לך !!!!
הרי למדהימה כמוך?!
מגיע את האושר הכי גדול שיש בעולם !
ואת לא תיתני למכשוליםםם שעומדים
בפנייך בדרך לאושר לשבור אותך
כי את חזקה..
ואני מאמינה בך !!!!!!

ולנסוע רחוק?! את תמיד תמיד מוזמנת אליי=]]
את יודעת את זה !!!!!!
אולי להיות קצת רחוקה מהבית ומהסביבה
באמת יעזור לך !!


מאמייייי שלי?!?!
נכוןן שהכל יהיה בסדר?!
אני לא רוצה לראות אותך עצובה !

אז אולי קשה, ואולי נמאס, אבל את תמשיכי לחייך !
אפילו אם החיוך הזה טיפה מזוייף !
הרי מתישהו החיוך יהפוך לאמיתי !!
וזה שאת מחייכת, כבר מראה לך שאת?!
שאת חזקה, ושאת יכולה לעבור את זה !!!!!
כמו גדולה !!

אוהבת אותךך נוראא מדהימה שלי !
מאמי אני כל כך אוהבת אותךך!!
ואני בטוחה שאני לא היחידהה

מואאווווהה
טוניטה תודה מתוקה שלי!!..(=
מקווה שמשו יסתדר אצלי

אוהבת אותך כל-כך!!..

מואהה 3>
יאווו נוווווווווווווווווווווו..
נמאססס לי כל-כךךךךך!!!!!..:\
הכול ניהיה גרוע יותר ויותר..:|

למה לא מעריכים אותי על מה שאני עושה?
איפה תודה על הכול?!
איפה התמיכה שאני צריכה??
למה לא מבינים אותי?!!?

והכיי כואב:

שלהורים קשה לקבל את זה
שגם הבת שלהם(אני) עוברת משברים
וגם אני לא תמיד הכי שמחה
ולא תמיד יכולה לעזור ולתמוך כמו תמיד

הם צריכים להבין אותי,
שגם לי קשה..:|

אבל הם חושבים שטוב לי,כי אני תמיד תומכת בהם
אבל בפנים
גמני צריכה וזקוקה לתמיכה!!

נו.. למההההה??


אוףףףףףף\


ואני לא מתכוונת לדבר איתם על זה..:|
[COLOR=blue]נסיכה שלי !
מה קרה?!
רבת עם ההורים?!
מאמי את חייבת להיות חזקה !
לא משנה מה קורה !!!
תחשבי שתמיד יכול להיות גרוע יותר !
אני לא מסכימה לך להיות עצובה !
לא , לא , לא !!
שאני עצובה..
את לא נותנת לי להיות עצובה!
ותמיד משמחת אותי !

אניי גםם רוצה שתהיי שמחה..
בבקשה=]
תעשי מאמץ קטן..
בשבילי😊

הכלל עודדדדד יסתדר !
מילה שלי !!!!!!

אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךך !
מואה ענקית !
לא רבתי,אבל לא מעריכים מה שאני עושה בשבילם
אולי כי הם התרגלו לזה שאני תמיד עושה משו בשבילם

כל יום אני מנקה מסדרת
לפני שהם באים הביתה

והיום!?
רציתי
אבל לא היה לי כוח לכלום
לא לשטוף כלים,לא לשטוף רצה
והשארתי את כל הבלאגן

וכל השבוע תמיד נקי
פעם אחת לא ניקיתי מה אני יכולה לעשות

למה לצעוק עליי!?
שאני לא עושה כלום בבית?!

ככשהאמת היא ההפך הגמור..:|

שני
הנה חיוך בשבילך
על התמיכה שלך 😁
נשמה !
זה קורה לכולם !
גם לי...
לצערי.
וזה מאוד מעצבןן מרגיש, ופוגע.. !
כי לפעמים קורה שאין חשק, ואיןן כוח !!!

אולי בכל זאת תנסי לדבר איתם ולהסביר להם!?
לפי מה שהבנתי אפילו לא הסברת להם !
אני בטוחה שהם יבינו אותך !!!

ויששששש
יופייייייייייייליליליללל אני מקווהה שהחיוך אמיתי אמיתי !!
מואההההה ענקית !
כם כל-כך מעצבן..:\
ואין לי כוח עכשיו לדבר איתם..:\

ותודה מאמי על הכוללל
נסיכה מדהימה שלי!!

והחיוך היה מכל הלב!

מואההה3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך