נאפיי שלייי אני אוהבת אותך נסיכהה
דבריי איתי באייסי שלחתי לך הודעה תתחבריי
ברושששש!?
אייך אפשר לשכוח !
באמת שהיית חסרהה פה !
התגעגענו..
תיזהרי להעלם שוב.. !
אוהבת אותך 3>
חחחח איך אפשר לשכוח אחת כמוך חח מתוקה כמוך 😛
יאו כמה זמן התגעגתי חיחיחי 😁 😁
איזה כיף שחזרת 😛
אוהבת אותך מואה 😁
שנשןןןןן יפתייי תודה בוביי אוהבת אותך גמני געגעתיי
לייפזזזזזייי חח יפה שלי אני אוהבת אותך וגמני געגעתייייי
בריייי התגעגעתיייייי
אוהבת אותך מלאאאאאאאא
דברי איתי מובן?!?!?!?
QUOTE (limaori @ 26/06/2007) בריייי התגעגעתיייייי
אוהבת אותך מלאאאאאאאא
דברי איתי מובן?!?!?!?
גמני געגעתי מאמי
דברי איתי את לא מחוברת