אנשיםםםםםם?
יווו אין אי אפשר לתאר כמה התגעגעתייייי אלייכם בטירוףףףףףף!!
כל הזמן הייתם בראש שלי
מצטערת על הנטישה:\
מקווה בכלל שאתם זוכרים אותי חחח
אוווהבת אתכםםםםם 😊
חח איך אפשר לשכוח? [;
וגמאני התגעגעתי
ברוווווווווווווווווווווווווווווששש יפהה שלייי
שמחה שחזרת בוביי...היית חסרהה !!
מואההה..אוהבתותך 3>
חיחיחי שלוששששששש וטניההההה געגעתי אליככן יפות שלי
אוהבת אתכן 😛
ב-ר-ו-ר!!!!!
זוכרים ועוד איך!!!!!..
התגעגעתי אלייך בצורה לא נורמלית!!!!!!!!......
ואני שמחה שאת בסדר
והיית קצת לבד
וחשבת על דברים
שאת צריכה..
אוייייייייייייייייייייי
התגעגעתייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁 😁
איך לך מושגגג חחח עד כמה באמת!!..
מאודד..
אוהבת אותךךךך!!! 😁 😁
חיחיחיחי
רגיינוש שלייייייי
גמני געגעתי אלייך.
ואני מצטערת על מה שהיה שבוע שעבר
מקווה שלא התייחסת לזה ברצינות=\
ברוך ה' אני פסדר עכשיו:]
תוודה על הכל מתוקה
אווהבת אותך מלאאאאאאאא
אין על מה להצטער מאמי
באמת שלא..
וזה היה קצת יותר משבוע חחח 😛
אני פחות התיחחסתי
אלא יותר דאגתי
ודאגתי בצורה שאין לך אפילו מושג..
ממש דאגתי
עכשיו אני יודעת שאת פה..
והתגעגעתיי מלא מלא מלא
אוהבת אותך מאמי שלי
יפפפפפפפפפה
שלייייייייייייייייי
סוף סוףףףףףףףףףףףףףףף
הסתדררררררררררררררררר
אוהבת אותך מלאאאאאאאאאאאא מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ילדה מי את?! 😕
לא זוכרים אותך
לכי לכי מהאתרררר 😊
סתםםםםםםם
ברוווווווש התגעגעתי נוטשת קטנההה
העיקר שחזרת 😁
3>
חח רגיינוש אוהבת אותך
חופההה אוהבת אותך מאמי שלי
חח קררןןןן נעלבתיייייי 😊 😢
סתם יפה שליי
געגעתיי אלייךך
ואל כולכם
תראו מי נזכרה לחזור
ברוכה השבה
וברו'ש אי אפשר לשכוח אותך
אוהבת אותך מלא
ובלי נטישות יותר כפיש?
חחחחחח מירב נזכרה לחזור
תאמיני לי שזה לא היה כלכך תלוי בי
אולי קצת
אבל לא רק!
חחחח געגעתי אלייך מתווקה:]
מואאה
ואני אנסה כמה שפחות להעדר:]
נראה לך ששחכנוו?!?
איך אפשר?!!
היית חסרה מאודד
התגעגעתייי
מואההה
חיחיחי טוניטה
אייזה חמודה:]
גמני געגעתי מלאאא
אוהבת אותך
אי אפשר לשכוח נסיכה
אוהבת אותך מאוד וברוכה השבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*