פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

לי

✍️ shani_bachar 📅 25/06/2007 20:35 👁️ 489 צפיות 💬 25 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
רע לי.
שנינוש מה קרה נשמה שלי?
למה רע לך? 😢

יהיה בסדר יפיופה,את תראי,מה שלא יהיה,מה שלא קרה,תמיד יהיה בסדר,יהיה טוב,
את צריכה לחייך,יש לך חיוך מדהיםםםם,ואת צריכה לדעת שיש הרבה אנשים מאחוריך שתומכים ואוהבים אותך,כולל אותי 😊 ואת לא לבד אף פעם,את מבינה? אני פה בשבילך 😊
לא רוצה שתהיי ככה,את צריכה להיות מאושרת,להיות שמחה,לחייך,לחייך את החיוך המדהים שלך,
אם את רוצה לדבר...אני פה.
נמאס לי מהכול
נמאס לי מהתקופה המסריחה הזאת
נמאס לי לבכות
כמה עוד אפשר ? 😢
מאמי שלי את חזקה ואת
תעברי את זה רק תאמיני שיהיה טוב
אל תוותרי על מה שאת רוצה או צריכה
אוהבת אותך מאוד ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בטח מורן
סורי שאני תקיפה כי נמאס לי .
"יהיה טוב יהיה טוב " אני שומעת את זה הרבה
מאכילה את עצמי בחרטה אחת גדולה.
אני מבין אותך נשמה...
אבל כמו שאמרת..זו תקופה,וכל תקופה עוברת,גם אם לוקחת לה קצת זמן,היא עוברת,
ואחריה תבוא תקופה הרבה יותר טובה,את תראי,אל תשברי,אני בטוח שאת חזקה מספיק בשביל לא להשבר יותר מדי,כי כמה שזה נדוש וכמה שזה מיושן יהיה בסדר,את תראי,לבכות זה טוב,זה מוציא הכל,אם זה עוזר לך תוציאי את זה,אבל אם את אומרת שנמאס לך אז תנסי לקחת את עצמך בידיים,תנסי לא לבכות,אני לא יודע למה את ככה,לא יודע את הסיבה,לא יודע מי או מה קשורים,אני רק יכול להגיד לך שזה בחלט שני לא שווה את זה,שום דבר בעצם לא שווה שתבכי עליו,שום דבר ואף אחד,את ילדה מדהימה ויפייפיה,ועוברת עלייך תקופה קצת קשה שתעבור לה,היא תעבור,עם קצת אופטימיות,עם קצת סבלנות היא תעבור גם אם היא לוקחת זמן,את תראי שזה בסוף יעבור,ויהיה בסדר ותתחיל לה תקופה חדשה,הרבה יותר טובה,אלה החיים שלנו,הם נבנים מתקופות כאלה ואחרות,אלו הם חיינו ועם זה מתמודדים,קשה לך עכשיו,אבל יהיה בסדר,ואת תראי שזה יסתדר,אולי ייקח עוד קצת זמן,אבל הסבלנות שווה את זה שאז תבוא תקופה חדשה הרבה יותר טובה,עם הרבה שמחה והרבה אושר,נכון,כל תקופה יש בה רגעים טובים ורגעים פחות טובים,אבל צריך להסתכל על הדברים הטובים,הקטנים,הקטטנים שמבצבצים לנו שם בכל הרע..בכל דבר רע יש טוב,ואני פה בשבילך תמיד, מאחורייך,תומך,ואוהב אותך מאוד,יהיה בסדר.
ניר את כל כך מתוווווק שאי אפשר להסביר את זה במילים
אולי בחיבוק דוב אבל אתה לא כאן לידי.
כן אני יודעת שזה תקופות ולהיות אופטימית
אבל הייתה לי תקופה יחסית טובה שהיה לי טוב
והייתי לפעמים מאושרת מכלום כן טיפשה .
ולא הייתי רגילה לרייקנות הזאת שבי
כל כך קשה לי עם התקופה הזאת
אני נופלת וקשה לי לקום 😢
אני ממממממממקוווווווווווה
שהתקופה הזבלה הזאת תלך ממני .
ושכבר הוא יגייייייע ! \=
ניייייייייייייייייייייייייר אני פשוט סתם ככה אוהבת אותך 3>
שנינו'ש אולי זה נשמע ככה
אבל כשמגיע הטוב הוא מגיע
ורק אז יודעים להעריך אותו
בתור אחת שעברה ה-ר-ב-ה
בחיים... מעבר למה שאת יכולה לחשוב
או לתאר ובודדים האנשים שיודעים פה מה עברתי
ולמעשה עדיין עוברת אני יכולה להגיד
לך שיהיה טוב... אני יכולה גם להבטיח לך את זה
כי כל תקופה רעה מסתיימת ובאה תקופה טובה
ורק אז לומדים להעריך את הדברים הקטנים שבחיים
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
השאלה מורני מתי יהיה טוב ? \=
בזמן שלא תחפשי אותו
ובזמן שתעריכי את הדברים הקטנים הטובים
ובזמן שתדעי להתמודד ולא ליפול מהמכשולים האלה
ובזמן שתחליטי שאת מתמודדת ולא נשברת
ובזמן שתעריכי את כל מה שיש לך ואת מי שאת ואת איך שאת
את תיראי אזז הטוב יגיע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ובזמן שאני אמלא את כל זה אני ארגיש נסיכה בעולם ורוד.

מורני אניייייייי כל כך אוהבת אותך
שנינייי!?
את מדהימה
מה קרה שעצוב לך!
את תעברי ת'תקופות האלה,כי את חזקה
ואני מאמינה שהכול יעבור
תיהי בטוחה בעצמך
אל תוותרי
אל תתני לשומדבר להרוס לך ת'מצב רוח

אוהבת אותך
אני הופכת את זה לאשכול הפריקות שלי שבטח ינעלו לי =\
הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
הוא לא יודע
איך כל מבט משפיע עלי
די במילה אחת
די במבט אחד


לבד בלילה
בלי שירגיש אני שרה אליו
די במילה אחת
די במשפט אחד


תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד

שם בשמיים
אם רק אפשר, אז הייתי רוצה
לפתוח פתח
רק לצעוק איך אני אוהבת אותך
די במילה אחת
די בחיוך אחד


תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד

די במילה אחת
די במבט אחד


הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
מאמי
מה נהיה ממני
צוחקת ובוכה
תמיד אהיה אחרת בשבילך
מאמי
מה נהיה ממני
נשכחת מליבך
אך מבטך לנצח יישאר איתי
אז בוא ותגלה אותי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך