שלח לי שקט טוב מוגן
שלח לי שקט מענן
שלח לי שקט ממוכן
לשמוע שקט לא מכאן
תשלח לי שקט בקופסא, מארץ רחוקה.
אני מכור, אני גמור
אבל רואה נכון
הדפוק הזה עושה לך טוב.
שנינוש יפה שלי..יהיה טוב! את תראי!
קבלי ממני חיבוק ענקי ממנייייייייייי
ואם אני יבוא למפגש את תקבלי ממני חיבוקקק גדולל גדולללל 😊
לא מגיע לך ולא לאף אחד להרגיש ככה,את מדהימה ואת לא צריכה להרגיש ככה
יהיה בסדר נשמה שלי,את תראי שיהיה בסדר,אני תמיד פה בשבילך.
תזכרי שזו רק תקופה,תקופה שתעבור,תהיי חזקה,את חזקה,אני סומך עלייך,את מדהימה,יהיה טוב ותבוא תקופה חדשה הרבה יותר טובה.
^^ אני כל כך מתה על הבן אדם הזה ^^
ננננננניר כפררררררה עליך תבוא למפגש 3>
את בוכה בלילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווותתת
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
שבמהרהה נסגרות
את שבויה בצילוווווווווווווווווווווווווווווווווו
ושוב יוצאת לקרתו שיבוא
אין לך למה לחכות . 😢
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) ^^ אני כל כך מתה על הבן אדם הזה ^^
ננננננניר כפררררררה עליך תבוא למפגש 3>
גם אני עלייךך נשמה שלי...
נראה..יש מצב גדול שאני יבוא... 😊
יפיופההה,יהיה טוב,זוכרת? זו תקופה והיא תעבור,אולי ייקח לה זמן,אבל היא תעבור,וזה מה שבטוח
ואת תהיי חזקה,כמו שאת צריכה להיות,ואת תעברי את התקופה הזאת ועוד הרבה תקופות פחות טובות כמו גדולה..את מדהימה,תהיי חזקה,כי יהיה טוב.
"הוא לא יודע איך שאני חושבת עליו..
הוא לא יודע..איך כל מבט משפיע עליי" ...
😢
מה קרה מאמי ?!
וסורי שאתמול ככה התנתקתי באמצע שכתבת משהו אבל הייתי חייבת לעוף לישון .
QUOTE (Nir_1988 @ 25/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) ^^ אני כל כך מתה על הבן אדם הזה ^^
ננננננניר כפררררררה עליך תבוא למפגש 3>
גם אני עלייךך נשמה שלי...
נראה..יש מצב גדול שאני יבוא... 😊
יפיופההה,יהיה טוב,זוכרת? זו תקופה והיא תעבור,אולי ייקח לה זמן,אבל היא תעבור,וזה מה שבטוח
ואת תהיי חזקה,כמו שאת צריכה להיות,ואת תעברי את התקופה הזאת ועוד הרבה תקופות פחות טובות כמו גדולה..את מדהימה,תהיי חזקה,כי יהיה טוב.
זוווווווווווווכרת כפרה עליך 3>
תודה לך על הכול !!
על החיוך שהיה לי על הפנים 😊
את ככככזה מקסיייייים ומתוווווווווווק !!
אוהבת אווווותך !!
ומחכה לראות אותך 😉
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
הוא לא יודע
איך כל מבט משפיע עלי
די במילה אחת
די במבט אחד
לבד בלילה
בלי שירגיש אני שרה אליו
די במילה אחת
די במשפט אחד
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד
שם בשמיים
אם רק אפשר, אז הייתי רוצה
לפתוח פתח
רק לצעוק איך אני אוהבת אותך
די במילה אחת
די בחיוך אחד
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד
די במילה אחת
די במבט אחד
הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
מאממי , של מי השיר הזה?!
ואני רואה שאת דיי הרבה במצב הזה ..
תנסי ליראות את הטוב שבכל הדברים
החיים הם מתנה - את צכה לנצל אותם !
את לא יודעת מה יהיה מחר , או מחרתיים .
לכולם יש תקופות בחיים
רעות או טובות ..
אז עכשיו לך יש את התקופה "הרעה"
אל תתני לזה להשפיע עלייך .
את יכולה לעבור אותה !
תני חיוך הכל לטובה 😊
QUOTE (מוררני @ 25/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
הוא לא יודע
איך כל מבט משפיע עלי
די במילה אחת
די במבט אחד
לבד בלילה
בלי שירגיש אני שרה אליו
די במילה אחת
די במשפט אחד
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד
שם בשמיים
אם רק אפשר, אז הייתי רוצה
לפתוח פתח
רק לצעוק איך אני אוהבת אותך
די במילה אחת
די בחיוך אחד
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תו לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תו לי יד
די במילה אחת
די במבט אחד
הוא לא יודע
איך שאני חושבת עליו
מאממי , של מי השיר הזה?!
ואני רואה שאת דיי הרבה במצב הזה ..
תנסי ליראות את הטוב שבכל הדברים
החיים הם מתנה - את צכה לנצל אותם !
את לא יודעת מה יהיה מחר , או מחרתיים .
לכולם יש תקופות בחיים
רעות או טובות ..
אז עכשיו לך יש את התקופה "הרעה"
אל תתני לזה להשפיע עלייך .
את יכולה לעבור אותה !
תני חיוך הכל לטובה 😊
תן לי סימן - מירי מסיקה .
אני לא הרבה זמן בתקופה הזאת
בגלל זה קשה , זה ממש " טרי "
הייתי בתקופה טובה בחיים שלי
ובגלל זה קשה לי לקבל תתקופה החרא הזאת ..
יהיה טוב מאמי .. מקווה .
תודה על הדאגה לאביו 3>
QUOTE (hila1990 @ 25/06/2007) "הוא לא יודע איך שאני חושבת עליו..
הוא לא יודע..איך כל מבט משפיע עליי" ...
😢
מה קרה מאמי ?!
וסורי שאתמול ככה התנתקתי באמצע שכתבת משהו אבל הייתי חייבת לעוף לישון .
זה בסדר מאמי
סתם תקופה מסריחה בחיים שלי ...
מקווה שתעבור
תודה על הדאגה 3>