חולה חולה
חולה חולה
חולה חולה
חולה חולה
כאבי בטן 😢 וירוס
כאבי בטן 😢 וירוס
כאבי בטן 😢 וירוס
בלתי ניסבל 😯 בע
בלתי ניסבל 😯 בע
בלתי נסבל 😯 בע
איף,ףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מסכנונתתתתתת 😢
תרגישי טובבבבבב חופיתושששש
תלכי לנוח..זה יעבוררררר לאט לאט..
החלמה מהירה יפיופההההההההה 😊
שתי הרבה הרבה תה , ותעשי לך מקלחת
תאמיני שתרגישי הרבה יותר טוב ((=
ותשכבי לנוח קצת
אני בלי עין הרע בקושי חולה
האמת הפעם האחורנה שממש הייתי חולה זה
היה בכיתה ו' חח ועכשיויו אני ביא'
אבל תמיד תרופות סבתא עוזרות 😁
תרגישי טוב חיים שלי!!!
שולחת לך אנרגיות!!!!!!!
מואהההה
3>
נירוש תודה נשמה שלי 😊
מיכלוש יפה שלי תודה אוהבת אותך!
נוייקי תודה מאמישלי
תרגישי טוב יפה שלי
החלמה מהירה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכנה שלי..😢
תשתי הרבה תה ומים עם לימון, תקחי אקמול, תנוחי הרבה..
תרגישי טוב מתוקה שלי..!! החלמה מהירה..😊
שולחת לך אלף חיבוקים ונשיקות..
אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואהה
נאפי תודה יפה שלי אוהבת המון...
ליאורה חיים שלי תודה מתוקתיייי אוהבת *חיבוקקק*
חופיתיי!?
אהבותי!?
שמרי על עצמך!!!!!!..
למה ככה חולה?:\
תיהי בריאה מאמי שלי!
תרגישי טוב מאמי
גם לי כאבה הבטן היום
בצווווורה זוועתית X:
יהיה טוב מאמי...תשתדלי לסבול בשקט...:/
אלעעד חחחח טנקס מאמי..
שנינה תודה יפתי תרגישי טוב לאביוו
רגייי תדהה יפה שלי אוהתתתתתתתתתתתבתת מלא מלא
=\\
נסיכהההה !
תרגישי טוב !
תשמרי על עצמכם !
תנוחי הרבה. !
תשתי תה...ויעבור מהר מהר !
חיבוקיייי ונשיקה ענקית !!!
אוהבת אותך
את חולה די הרבה פעמים נכון ?
תלכי לרופא תשאלי אותו למה זה לא יכול להיות ככה ..
תרגישי טוב 😊