שחר תודה יפה שלי
שנששן תודה מסקסימה אחת אוהבת אותך בובה..
יובלי.. בזמן האחרון כן אבל אני יבריא בע"ה והייתי אצל הרופא ורשמתי יש לי וירוס
וטנקס מאמי
תרגישי טוב כבר מאמיייי
ושמרי על עצמך הכי חשוב!!
אוהבת אותךךךך
חופית.....
מקווה שתרגישי טוב 😊
יאא יפה שלי את עדיין חולה?😢
תרגייישי טוב ( :
אוהבת
יאא
תרגישי טובב מאמי
אוהבת אותךךך
תודה יפות שלי אוהבת אתכם
מרגישה יותר חרא בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע 😯 😯 😯 😯
אל תדאגי את תבריאי בעזרת השם!
אוהבת אותך מלא
חופיתייייייייייייייייייי?? 😉
מאמי שלי תרגישי טובבבבבבבבבבבבבבבבב 😊
תנוחי חיחי,שתי משהו חם,קחי תרופה חחחח ויש עוד אפשרויות.... 😕 😁
חחחחחח 😂
חחחחחחחחחח מואה ענקית 😊
אוהבת אותך מדהימה שלי 😊
בטח עבר לך!!:]
אני כלכך שמחה
אוהבת אותך
לכי לרופא
בטח וירוס
תרגישי טוב יפה שלי 3>