תפוז יותר טעיייייייייייייים !!
קלמניטינההההההההה איממ לא !
😂 😂
אשכול הזוווווויייייי 😯
חחחח וכן באמת יש אחרי זה ריח בידיים לא יורד 😊
^^^
חח נכוון!!
אני שונאת תפוזים, וגם קלמנטינות!!..
חח
אבל תמיד כולם מבקשים ממני לקלף להם את הקליפה..
ואז כל הריח נשאר אצלי בעעע..
אלף כל אני ממין זכר.
בית כל אני חושש שמאלפי טעימות של קלמנטינות ותפוזים שונים כולל מיצים קליפות ופלחים אני חייב לציין שהדמיון בטעם מרטיט לשון ונפש, שכן שני דברים אלו הם כמעט זהים לחלוטין במראה ריח וטעם.
שלישית עלי לחלוק עימכם שבשעת הקטיף ידיי התחכחו ברבבות של פירות הדר ואם אתם קוראים לניחוח ההדרים המלבב שנצמד לעור היד צחנה אז סלחו אבל הינכם שוללים את אחד הריחות המפנקים ביותר שניתנו לנו ע"י הבורא הגדול בעולמנו הקט.
בקיצור? תאכל מה שטעים לך חח זה הכי בריא וחכם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Love_Seeker @ 25/06/2007) אלף כל אני ממין זכר.
בית כל אני חושש שמאלפי טעימות של קלמנטינות ותפוזים שונים כולל מיצים קליפות ופלחים אני חייב לציין שהדמיון בטעם מרטיט לשון ונפש, שכן שני דברים אלו הם כמעט זהים לחלוטין במראה ריח וטעם.
שלישית עלי לחלוק עימכם שבשעת הקטיף ידיי התחכחו ברבבות של פירות הדר ואם אתם קוראים לניחוח ההדרים המלבב שנצמד לעור היד צחנה אז סלחו אבל הינכם שוללים את אחד הריחות המפנקים ביותר שניתנו לנו ע"י הבורא הגדול בעולמנו הקט.
רב תודות על הניתוח המשובח.
😊
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) בקיצור? תאכל מה שטעים לך חח זה הכי בריא וחכם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל עדיין הסוגייה נשארת איתנה ומדירה שינה מעיני!
מדוע בחרו ליצור שני שמות חלוקים אלו לאותו הפרי? האם זוהי תרמית של הכומר האלג'יראי קלמנט רודיה , שיצר לראשונה במאה ה- 19 את הקלמנטינות הראשונות בהכלאה של זן טנג'רין ים תיכוני עם חושחש?