חחחח
תפוז זה גדול ועושים ממנו מיץ תפוזים...
וקלמנטינה זה קטן =]
^ חחח אני מאמינה שהוא (או היא !?) יודעים מה ההבדל ...
ואם אני קונה תפוז קטן? או קלמנטינה גדולה?? ואפשר לעשות ממנה גם מיץ אני שתיתי מיץ קלמנטינות בקיץ 2005 קצת אחרי שחזרתי מהפרדס.
בטח שאפשר לעשות מקלמנטינה מיץ ...
חחחחחחחחח 😂
עם כולם חחחחחח 😕
אתה רציני בשאלה חחח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תפוז זה תפוז
וקלמנטינה זה קלמנטינה.
יש מבין ? 😎
יש הבבבדלת בטעם ובריח ..
איכסה קלמנטינות X:
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 25/06/2007) יש הבבבדלת בטעם ובריח ..
איכסה קלמנטינות X:
😉
אני אוכלת קלמנטינות רק אם מאכילים אותי
שלא יהיה לי ריח בידיים שלא יורד :X
חחחחחחחחחחחחחחח שני גמני
ובדרך כלל אבא מקלף ומאכיל אותי חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*