מה הקשר לגחל ?! .
אפשר באותה מידה לשים גחל של מנגל . .
כל הרעלים זה בטבק .
ולא יודע מה הנזקים, ומה ההבדל . .
אני לא מעשן סיגריות, אבל נרגילה זה כיף פה ושם . .
ואני אמשיך לעשן לכיף.
אם נמנע מלעשות כל דבר שיכול לגרום נזק . . אנחנו לא נגמור .
אם מעשנים פעם ב................ ?
נרגילה חיחח
זה לא כזה מזייייייייק \==\
המרכיב העיקרי של טבק הנרגילה שאתם קונים מהערבושים הוא.... טם טם טם
חרא גמלים!!!!
אין כמו לעשן את פליטת פי הטבעת של הגמל של מוסטפה, אחח איזה איכות 😊
QUOTE (limaori @ 25/06/2007) לכל אחת מהם הוא מזיק
אומרים שנרגילה מזיקה יותר
פשוט סיגריה ממכרת
בכל מקרה שניהם רעילים
😊
QUOTE (Love_Seeker @ 25/06/2007) המרכיב העיקרי של טבק הנרגילה שאתם קונים מהערבושים הוא.... טם טם טם
חרא גמלים!!!!
אין כמו לעשן את פליטת פי הטבעת של הגמל של מוסטפה, אחח איזה איכות 😊
חח בע למה לנסח את זה ככההה
כן תודה על המדעע...
אבל לעשן אני לא יפסיק כי הרבה דברים מסוכנים ואנחנו עושים אותם אז עוד אחד לא יזיק..
אגב לכל החרטטנים שנרגילה זה לא סיגריה
אממ שאיפה מנרגילה,וזה בדוק זה משו כמו 2,3 סיגריות
תחשבו מה זה לפתוח ראש רק אתם ועוד חבר,שניים
פעם,פעמיים בשבוע? כמו חפסיה או שתיים של סיגריות לשבוע
סתם חרא
QUOTE (15PrInCeSs @ 25/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 25/06/2007) המרכיב העיקרי של טבק הנרגילה שאתם קונים מהערבושים הוא.... טם טם טם
חרא גמלים!!!!
אין כמו לעשן את פליטת פי הטבעת של הגמל של מוסטפה, אחח איזה איכות 😊
חח בע למה לנסח את זה ככההה
כן תודה על המדעע...
אבל לעשן אני לא יפסיק כי הרבה דברים מסוכנים ואנחנו עושים אותם אז עוד אחד לא יזיק..
😠 את מדברת מתוך טיפשות ומחוסר ידע....
אחרי זה בגיל 40-50 כשתיהיה לך משפחה וכמה ילדים בגיל העשרה - בגיל שלך אל תתפלאי אם תגלי שיש לך איזשהו סוג של סרטן....
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 25/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 25/06/2007) המרכיב העיקרי של טבק הנרגילה שאתם קונים מהערבושים הוא.... טם טם טם
חרא גמלים!!!!
אין כמו לעשן את פליטת פי הטבעת של הגמל של מוסטפה, אחח איזה איכות 😊
חח בע למה לנסח את זה ככההה
כן תודה על המדעע...
אבל לעשן אני לא יפסיק כי הרבה דברים מסוכנים ואנחנו עושים אותם אז עוד אחד לא יזיק..
😠 את מדברת מתוך טיפשות ומחוסר ידע....
אחרי זה בגיל 40-50 כשתיהיה לך משפחה וכמה ילדים בגיל העשרה - בגיל שלך אל תתפלאי אם תגלי שיש לך איזשהו סוג של סרטן....
תודה שאתה דואג לי
אבל אנילא רואה את עצמי מפסיקה לעשן בגל זה... ממ לא יועדת זה שגרה כזה לשבת עם ההחברה ולנרגלל..
וממ אני אוהבת את זה..
נרגילה וסיגריה זה אותו חרא ...
" אם מעשנים פעם ב................ ?
נרגילה חיחח
זה לא כזה מזייייייייק \==\ "
חחחח למה נראה לך !?
אתם כ"כ תמימים לפעמים ...
" אותה הגברת בשינוי אדרת "
מכירים ת'משפט !?
מתאאאים עכששיו .
נכון , הכל מזיק
גמאני הייתי אומרת ככה
כי גם לשחק במחשב זה מסוכן ומזיק לעיניים
ולעשות חביתה זה מסוכן כי הכל יכול להתלקח פתאום
ומסוכן ללכת במטבח כי אולי לאחותי נפל הקרח
אז אני יכולה להחליק ולשבור משהו ...
אבל למה להסתכן בעוד סיכון !?
אני לא מדברת סתם כי ניסיתי את שניהם
וזה לא כזה וואו ...
מי שיגיד שהוא נהנה - שקרן .
זה אולי מוסיף לאווירה
אבל בנינו , אתם לא נהנים מסתם שאיפה ונשימה .
" אם זה נראה כמו ברווז אמבטיה
ומרגיש כמו ברווז אמבטיה
זה ברווז אמבטיה ... "
זוווכרים ת'פרסומת ?
תשמעו לה , בקיצור .
ועוד משהו שאני תמיד אומרת -
לעשן זה לשלם כדי למות
למה אתם מתייחסים לזה כאל "רק נרגילה"?
איפה המילה "רק" מתאימה כאן??
זה ממש לא רק ..
אתפ יודעים שמה שאתם מכניסים לגוף שלכם זה פשוט חרא של גמלים..
בריחות ובטעמים שונים.. עם עיבוד שונה כזה או אחר?
קרתי מחקר על זה לא מזמן .. ותאמינו או לא,
מאז כמעט כל החברות שלי הפסיקו לעשות נרגילה , "סתם בשביל הכיף"..
קיצור..
אל תחשבי שרק בגלל שזה בא בעטיפה אחרת,
זה פחות מסוכן..
שמרי על עצמך ועל הגוף שלך ..
אם את לא תדאגי לו- אף אחד לא יעשה את זה בשבילך ..
תקשיבו . . אל תיסחפו.
אנשים שמגלים סרטן בריאות בגיל 45 . .
זה אנשים שמגיל 15 מעשנים קופסה-שתיים ליום . .
זה אומר 365 קופסאות בשנה, ואפילו יותר . . במשך 30 שנה זה מצטבר ל-10,950 קופסאות.
ואם נחשב לסיגריות . . זה יוצא 219,000 סיגריות.
אז אל תשוו בין 219,000 סיגריות, לכמות השאכטות שהיא לוקחת.
לא יהיה לה שום סרטן מגיל 40, בגלל שהיא נהגה להדליק 3 ראשים בשבוע . . או אנאערף כמה.
וגם זה רק בגיל מסויים, בואו נגיד תקופה של כמה שנים.
ואל תגידו לי שזה תגובה חסרת ידע וטמטום, כי זה חישוב פשוט.
אולי זה מזיק באותה צורה, אולי אפילו יותר,
אבל היא לא תקבל שום סרטן מעישון נרגילה תקופה קצרה יחסית.
הא, וסורי על החפירה, פשוט צריך להחזיר אותכם לפרופורציות.