בין סיגריה לנרגילהה
אני לא מעשנת סיגריות אבל לרגילה אני לא יכולה בלי ז (ואני לא מכרה)פאקינג כולם בזמן האחרון מזיינים ל תשכל תפסיקיי תפסיקי זה בדיוק כמו סיגריות זה אותם הסכנותתתת
אני לא רואה דמיוןן בין שניהםםם למה להורים יש בעיה ם זה שהילד שלהם מעשן סיגריה אבל נרגילה הם מסכימים לו..
לסיגריות מתמכרים לנרגילה בכלל לא!!
מישהו פה יכול להסביר לה מה יותר מסוכן מה יש לכולם בזמן האחרון שכול כך נגד זההה..
כי אני לא רואה בזה שום דבר חריגג..
אני יגיד לך ת'אמת?
את אוהבת נרגילה תעשני נרגילה מה אכפת לך אם זה כמו סיגריה או לא?
אנחנו פעם הינו יושבים כל המשפחה על נרגילה עד שיצאה הפירסומת הזאת שנרגילה זו סיגריה..
נרגילה זה בסדר זה עושה פחות נזק אבל סיגריה זה משחיר את הריאות ועושה קוצר נשימה וכל זה..
לכל אחת מהם הוא מזיק
אומרים שנרגילה מזיקה יותר
פשוט סיגריה ממכרת
בכל מקרה שניהם רעילים
נרגילה הנזק שלה אותו חרא כמו של סיגריה
כי מעשנים הרי ראש שלם עד שנגמר
זאת אומרת שיש עישון ממושך וזה פוגע
נוצר שחור כזה בריאות וזה דופק בדיוק כמו סיגריה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שניהם מזיקים
שניהם לא טובים
שניהם זה רעל ממכר
לא חבל על הבריאות שלך מאמי!?
ההבדל הוא בחומרים...בסיגריה יש משהו כמו 100 רעלים שונים
בנרגילה זה טבאק והרבה חרא שערבים מערבבים שלא ידועים כל כך...
שניהם מזיקים באותה מידה...שניהם ממכרים...ושניהם מזיקים לבריאות!
שניהם אותו חרא
את אוהבת תעשני את לא אוהבת אל תעשני....
כל דבר בעולם הזה לא בריא
QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) שניהם מזיקים
שניהם לא טובים
שניהם זה רעל ממכר
😉
QUOTE (G-A-L @ 25/06/2007) שניהם אותו חרא
את אוהבת תעשני את לא אוהבת אל תעשני....
כל דבר בעולם הזה לא בריא
אל תדברי כמו ילדה...תעשי טובה..
עברתי מקרוב דברים לא נעימים שאחד מהדברים הנ"ל גרמו....אז תעשי טובה ואל תגידי שטויות כאלה...
כי יש דברים ויש דברים...והסיגריה/נרגילה אלה אחת הצרות היותר גדולות של היום...
זה לא שאומרים לך שתפוח אדמה זה מסרטן או שמין אוראלי יכול לגרום לסרטן הפה...
זה מחקרים מבוססים וידועים מה עוד שהחברות שמיצרות את זה אומרות במפורש שזה מזיק וממכר...ולא מכחישות שמה שיש בפנים זה פשוט אוסף עצום של רעלים!
אלעד צודק כל כךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקייי טעוווות ...
תיראי , דוגרי למה נראה לך שנרגילה זה לא מסוכן ?
כי זה טעים ? וזה לא דומה לסיגריה ? ויש לזה ריח טוב ?
חמודה , לא רק שזה לא מסוכן ,
מחקרים אחרונים הראו שזה אפילו יותר גרוע !!!!!!!!!!!!
את הגחל של הנרגילה מייצרים במדינות ערב ,
והם מעורבים עם כל מיני חומרים מסוכנים , צואה של גמלים וחיות אחרות ,
ועוד כל מיני דברים שאני בטוחה שאת לא רוצה שייכנסו לך לריאות .
דבר שני ,
בגלל שהנרגילה כל כך טעימה וזה כאלו " קטעיםםם " והכל
את לוקחת את העשן חזק יותר לריאות ...
דבר שלישי ,
יש כאלה שחושבים שהמים מסננים את העשן ולכן הוא פחות מזיק -
טטטטטטטטעוווווווווווווווווווותתתתתתת
המים עוזרים לעשן להיספג טוב יותר בריאות
דבר רביעי ,
גחל אחד של נרגילה = לחמש חפיסות של סיגריות + הסכנות שאמרתי עכשיו
תיראי , נרגילה זה לא דבר ממכר כי אין שם את הניקוטין
שיש בסיגריה שהוא בעצם החומר שגורם לגוף להתמכר לסיגריות
ולרצות להמשיך לצרוך אותם .
אבל זה לא אומר שנרגילה לא מסוכנת .
אם את או אחרים רוצים לעשן אתה תמשיכו לעשות אותה ,
אני יודעת שאני בחיים לא ייגע !
ו ......... סליחה על החפירה ! 😯
^^^
וואלה?
רציני את אומרת את זה מדברים בטוחים או שסתם את לא רוצה שנעשן נרגילה?
😯 נישמע לי יותר מידי מוגזם בשביל נרגילה .. זה בסך הכל נרגילה
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 25/06/2007) ^^^
וואלה?
רציני את אומרת את זה מדברים בטוחים או שסתם את לא רוצה שנעשן נרגילה?
😯 נישמע לי יותר מידי מוגזם בשביל נרגילה .. זה בסך הכל נרגילה
זאת בדיוק הבעיה שזה נראה לך "רק" מרגילה...זה לפחות מסוכן מסיגריה...
תראי שני הדברים גורמים לך לשאוף פיח וחומרים מלאים בחיידקים פתוגניים לריאות שזה הדרך גישה הכי עיקרית של חיידקים מזיקים לגוף.
זה מזיק אין אפס ובתור תלמיד ביולוגיה אני מבין עד כמה ההנאה לא שווה את הנזק