QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) לפעמים גם כשמדובר באהבה הדדית
זה לא מסתדר
לא תמיד כשיש אהבה הדדית
הקשר יכול להצליח
כן,אני מכירה את זה טוב מאוד
קרה לי פעמיים
וזה מאכזב בצורה משמעותית...
לכן כמה שיותר מוקדם אני שוכחת..
ככה זה יותר טוב בשבילי
ואם הוא יבוא אליי,בכל זאת,
הרי ברור שהרגש לא נמחק,הוא ישאר שם..
אנשים? הכול לטובה!..=]
אוהבת'ךךך יפה שלי
את תראי שזה יסתדררר!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) אוהבת'ךךך יפה שלי
את תראי שזה יסתדררר!!
גמני אוהבת אותך מדהימה שלי!
וזה כבר מסתדר 😁
בהצלחההה מתוקהההההההההההההההההההההה
טוב מאמי מקבלת את זה
העיקר שיהיה לך טוב למרות
שאני לא מסכימה שוב אבל אם
זה מה שיעשה אותך מאושרת
זה שווה הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) טוב מאמי מקבלת את זה
העיקר שיהיה לך טוב למרות
שאני לא מסכימה שוב אבל אם
זה מה שיעשה אותך מאושרת
זה שווה הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי-אני יודעת שאת לא היית מוותרת והיית נלחמת עד הסוף
גמני ככה..
אבל מכל ההאכזבות שהיו לי..:\
וכל האהבה שלא התממשו
אני לא רוצה שוב להיות כל פעם בציפיות האלה,בתקוות האלה ובסוף הכול מתנפץ לפנים
אני לא רוצה לשבת כמו מטוטמת ולחכות לו,אם יבוא או לא
לא רוצה לחשוב אם הוא עם אחרות בכל זאת גבר גבר
אף אחד לא מבטיח לי שהוא יאהב אותי ויחכה לי
ואם פתאום הוא יבוא,
ויגיד לי : "יש לי אחרת, וזהו.."
זה התמוטטות בכל הגוף..
אז לא רוצה לצפות לא רוצה לקוות פשוט רוצה להמשיך הלאה
בלעדיו,
ואם הוא יבוא,ובאמת יגיד לי מה שהוא מרגיש
אז..
נראה כבר..
אבל זה לא יקרה
אוהבת אותך
רגי, אני חושבת שאת מפחדת
לחכות לצפות ולקוות בגלל האהבות הקודמות שלך !
שהתאכזבת.
אז אולי עכשיו את מפחדת לקחת סיכון
ואולי להתאכזב בגלל זה.
אני אומרת. עד שלא תנסי
אל תוותרי.
אם תנסי, ותראי שלא הולך
אז תוותרי !
אבל כמו שנאפי אמרה..
אם זה מה שעושה אותךך מאושרת
אז..
שיהיה המון בהצלחה נסיכה שלי !
אוהבת אותך3>
מאמי?
אני שמחה בשבילך שככה החלטתת.
זה החלטה שלך.
כמו שאת אומרת הכול לטובה,
אז גם זה לטובה.
בהצלחה שיהיה לך.
וחיוך יש יש 😊 חיחי 😉
מואה ,אוהבת אותך 😁
כן אני מפחדת
ויכול להיות שאני עושה טעות
אבל יש גם הצד שלו
למה הוא לא פועל?
למה רק אני צריכה לחשוב,לקוות,לדמיין!?..
אפילו אם הוא כן בואי נגיד..
אז הוא לא עושה אם זה כלום
כי זה ברור שזה אבוד מראש שנששן
כמה שהייתי רוצה שבאמת יהיה משו
אבל האהבה הזאת תיהיה רצופה במכשולים,
ואני?
אין לי כבר כוח להילחם שוב
ונכון אני מפספסת פה
אבל
אם הוא יבוא ויגיד
ויתחיל את הצעד הראשון,אני איתו ביחד יד ביד
אבל הוא לא,
כנראה שיש סיבה
אוהבת אותך
QUOTE (lipaz-sol @ 25/06/2007) מאמי?
אני שמחה בשבילך שככה החלטתת.
זה החלטה שלך.
כמו שאת אומרת הכול לטובה,
אז גם זה לטובה.
בהצלחה שיהיה לך.
וחיוך יש יש 😊 חיחי 😉
מואה ,אוהבת אותך 😁
תודה ליפזי,ובאמת כל מה שקורה,הכול לטובה
אפילו שעכשיו זה נראה בלתי אפשרי שיהיה טוב
אבל יבוא הזמן ואני אבין!..=] =]
אוהבת אותך!!
וליפזזז תאשרי אותי כבר באייסי חחחח 😛
רגינוש יפה שלי
שמחה שקיבלת החלטה
וטוב לך איתהה
אוהבת אותךך
ומאחלת לך את הטוב ביותרר
מווווווווואהה
תודה טוניטה!
אוהבת אותך מאמי