מספיק לקוות
מספיק לצפות
מספיק לחשוב
מספיק לדמיין
אני שוכחת אותו
אין לי ברירה
כי קשר כזה
הוא נראה כל-כך לא אמיתי..
זה נכון ששנינו אוהבים
אבל ראסמי בן-אדם בן 26 אין מצב הוא יחכה לי עוד שנתיים עד החתונה
אפילו אם הוא אוהב..:\
אז החלטתי בשביל עצמי
החלטתי..
פשוט לשכוח
והאמת?! טוב לי עם ההחלטה.
לא רע לי
אבל קצת כואב
אבל הכול לטובתי
אני יודעת!..
אז חיוך.. 😁 😁
שמחה בשבילך
שקיבלת החלטה
ושחשבת קודם על עצמך ועל מה שטוב לך 😊
בהצלחה
תודה חן ..(=
עכשיו אני מקווה רק לטוב בשבילי..!.
מספיק התאכזבתי..
אוהבת אותך 3>
😁 חיוך תמיד עוזר!!!
שמח שקיבלת החלטה ושאת שלמה איתה...לפעמים צריך לדעת לחתוך גם בבשר החי!כואב אבל זה מה יש!
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) תודה חן ..(=
עכשיו אני מקווה רק לטוב בשבילי..!.
מספיק התאכזבתי..
אוהבת אותך 3>
אין בעד מה מאמי,מקווה גם שיהיה לך רק טוב,
ושלא תתאכזבי יותר . .
אוהבת גם 3>
אני שמחה שאת לוקחת את הדברים חיובי
וחושבת על העתיד שלך..
יהיה בססדר לאט לאט לאביווווו!
כן הכול לטובה..(=
אוהבת אותכם 😁
הלוואי ואני הייתי יכולה
ככה לשכוח אותו לא לצפות ממנו לכולם לא לדמיין
אויי הלוואאי
רגינוש אני שמחה בשבילך
יפיופה שלי את!!
3>
אני כל כך גאה בך , באמת
את באה ומתנהגת כמו שצריך😊
וכל דבר הוא לטובה!
אוהבתתתת אותךךךךךךךךךך
לקחת ת'החלטה הנכונה אהובתי
את תראי שזה יסתדר
את תשכחי אותו
ראסמי בשביל מה את צריכה חתונה בעוד שנתיים?
והוא בן 26!
אני בטוחה שתמצאי לעצמך מישהו בגילך
אוהבת'ךךךךך חיימשלי
את תעברי את זה כמו מלכה!!!
כי זה בעצם מה שאת יפה שלייי
לא מסכימה... מאיפה הגיעה
החתונה? למה שהוא לא יחכה?
אבל החלטה שלך מאמי
אם את שלמה עם זה
ובטוחה שזה מה שיעשה לך טוב
אני שמחה בשבילך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני גם עם נאפי..
אני לא חושבת שזאת ההחלטה הנכונה..
למה לוותר כששניכם אוהבים?!?
אבל, זו ההחלטה שלך.
ואם את שלמה עם זה.
לכי על זה !!!
אוהבת אותך מלא 3>
שנשןן ונאפי - זאת החלטה שלא באה סתם,זאת החלטה שפשוט ישבתי,חשבתי,והגעתי אלייה,ולא אחרי דקות,פשוט ישבתי כל היום
ואני רוצה את הטוב בשבילי,
יש מצב שהוא יחכה לי שנתיים והכול במיוחד אם הוא אוהב..
אבל מי בדיוק יתן לי את האחריות שהוא ישאר איתי בסוף באמת!?
אף אחד!..:\
הרי הוא לא יכול לדעת מתי האהבה תיגמר,אפילו אם כן ואפילו אם לא..
אבל בכל זאת,נכון לפעמיים צריך לקחת סיכון והכול,
וההתאכזבתי לא פעם ולא פעמיים..:\
אבל בכל זאת...
מי מבטיח לי שהוא ישאר לי נאמן?!.. 😊
אבל תודה מתוקות,אם יהיה משו,בכל זאת...נספר..
אבל בינתיים פשוט נמאס לחכות,ולקוות ולחשוב מה יהיה הלאה..
הודיה,ליאוריי ,מיכלייי-כן זאת החלטה שלי,
ופשוט במקום לגרום לי לכאב יתר
החלטתי לשכוח,
לא בא לי יותר להיות זאת שחושבת,מקווה,מצפה
אולי הוא גם ככה..
אבל איפה הוא בדיוק עכשיו!?.:\
אז זהו,כמו שהוא נכנס אליי,ככה הוא יוצא ממני..
אוהבת אותכן מדהימות שלי!!!!
תודה על הכול
לפעמים גם כשמדובר באהבה הדדית
זה לא מסתדר
לא תמיד כשיש אהבה הדדית
הקשר יכול להצליח