QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) לא שואלים את דעתכם
איזה אשכול עם איזה נושא לפתוח
בא לכם לענות למה ששאלתי תענו
לא באלכם אל תענו
אבל אל תתחילו לרשום דברים לא קשורים
למה ששאלתיייייי
יאללה כל אחד והפוזה שלו .........
בונ'א, שני, תירגעי..
אף אחד לא פה עם פוזה, וכל אחד פה ניסה לעזור לך.
אנחנו לא חייבים לך כלום כמו שאת לא לנו
וזו זכותנו המלאה לכתוב פה מה שאנחנו רוצים אז בבקשה.
שקלי מילים פעם הבאה.
איזה תקיפות נו מה יש לכם מה אכפת לכם בשביל מה היא פותחת אשכול?
בשביל זה יש פורוםםםםםם אנשים תורידו הילוךך תרגעווו מה יששש ?!
תום הוא לפעמים גם הכי חרא שיש =\
^כן יש לאח שלי כזה פלאפון והוא דווקא אחלה 😊
כה..
יש לחברה שלי את הפלא' הזה..
הוא ממש מעולה !
אני גם הולכת לקנות אחד כזה !
את האמת הפלא בתמונה האחרונה לא יפה.. ככה אני חושבת לפחות
יש לי את הנוקיה N73
עם התוכנה החדשה אחרי ששיפרו אותו והוא אחלה פלאפוןןן ממש טובב
והסוני אריקסון k800i זה היה הבחירה הראשונה שלי אבל באותו זמן החליפו לו תוכנה כי הייתה בעיה
אז לקחתי את הנוקיה
ואני ממש מרוצה ממנו
יש בו איכותת מטורפתתתת במצלמהה
שומעים מצוין שירים
המלצה שלי זה או הנוקיה או הסוני אריקסון
מה שבטוח ? לא את המוטורולה
מיטורולה מעאפנים !!!
לא משנה כמה יגידו לך שלא ...
אל תקחי מוטורלה!!!!
בין הטובים זה סוני K800i
QUOTE (בר_המלכה @ 25/06/2007) את האמת הפלא בתמונה האחרונה לא יפה.. ככה אני חושבת לפחות
יש לי את הנוקיה N73
עם התוכנה החדשה אחרי ששיפרו אותו והוא אחלה פלאפוןןן ממש טובב
והסוני אריקסון k800i זה היה הבחירה הראשונה שלי אבל באותו זמן החליפו לו תוכנה כי הייתה בעיה
אז לקחתי את הנוקיה
ואני ממש מרוצה ממנו
יש בו איכותת מטורפתתתת במצלמהה
שומעים מצוין שירים
המלצה שלי זה או הנוקיה או הסוני אריקסון
אהבתי .
תווווווודה מאמי =][=