קונים לי מתנה פלאפון דנדש
שאלו אותי מה באלי ואין לי מושג \=
מה אתם מציעים לקנות ?
קודם את צריכה לבחור
מכשיר שאת תאהבי אותו
מכשיר נוח להחזיק בכיס וביד
תבחרי מכשיר שיהי לו את הפונקציות הכי טובות והכי מודרניות.!..=]
תעשי את הבחירה שלך,נוח,יפה ועכשווי!..
לא יכולה להציע לך,כי לא יודעת בדיוק מה,
אבל תלכי לקנות עם ההורים,
שתראי מה באמת את אוהבת =]
ותתחדשי 😁
מוטורולה החדש ממש נחמד ( :
חח אני רציתי את סוני אריקסון הזה
בסוףף לא קניתי...
אבל לידיד שלי יש והוא מאוד אוהב אותו 😊
לא כזה מה שיצא בקישור רגע ..
Sony Ericsson W800i
אני מחפשת תמונה שלו
קני ת'מוטורלה=]
הסוני אריקסון משוכללים אבל מסובכנים כאלה לא נוח איתם..
QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) לא כזה מה שיצא בקישור רגע ...
חח התכוונת נראה לי לזה שבתכלת ורוד ושחור?
חח גמני חשבתי שהתכוונת לזה ואז ראיתי שלא😁
חח לא משנה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/06/2007)
QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) לא כזה מה שיצא בקישור רגע ...
חח התכוונת נראה לי לזה שבתכלת ורוד ושחור?
חח גמני חשבתי שהתכוונת לזה ואז ראיתי שלא😁
חח לא משנה
😉
יש אותו לחבר שלי והוא מאוד מרוצה ממנו.
אני אישית חושב שאל תחשבי יותר מידיי.
לכי לנקודת מכירה ותבקשי מהמוכר\ת להראות לך את כל הדגמים
ומה שתאהבי- תקחי.
הלוואי על כולנו צרות כאלו XD 😊
שיהיה בהתחדשששות😊
אין לי מושג מאמי סורי
אבל תתחדשיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא שואלים את דעתכם
איזה אשכול עם איזה נושא לפתוח
בא לכם לענות למה ששאלתי תענו
לא באלכם אל תענו
אבל אל תתחילו לרשום דברים לא קשורים
למה ששאלתיייייי
יאללה כל אחד והפוזה שלו .........