אם היו מבקשים ממכם לבחור בין שתי אופציות, שיהיה לכם ..
את החבר\ה הכי מושלם\ מושלמת בעולם,
או את החברות\ חברים הכי טובות\טובים בעולם.
ואל תגידו שניהם חח ... או זה או זה.
אה, וזה לא קשור אליי .... 😊
אני הייתי בוחרת חבר. [:
אני מדבר בכללי,חברים איתך כל החיים,חברה לא אני מעדיף שהיו לי חברים קרובים וחברה לא מושלמת להפליא...
ואני מדבר בכלליות
אבל יש מקרים.
ואי ואי שאלה קשה
החברות? לא תמיד אפשר לסמוך עליהן,היא תמיד יוצא איכשהוא שאני נדפקת
וצריכות אותי רק במקרים מיוחדים
אבל כשאני צריכה? איפה הן בידיוק!? 😊
חבר אין לי..:\
אבל לפעמים חבר זה משו זמני,לא תמיד לנצח
אז באמת שאלה לא פשוטה..:\
אני חושבת שחברה אחת טובה,זה מספיק!..אבל שאני יכולה לסמוך עלייה בעיניים עצומות,לספר לה הכול ולדעת שהיא בחיים אבל בחיים לא תבגוד באמון שלי
חח הכוונה שלי הייתה שאם אתה בוחר בחברים,
אז לא יילך לך טוב במערכות יחסים בכלל ותתקשה למצוא חברות,
אבל יהיו לך חברים טובים.
וההפך.
אם אתה בוחר בחבר\ה לא יהיו לך חברים טובים ממש ... רק רחוקים כאלה..
אבל תהיה לך חברה מדהימה.
הבנת? 😊
חבבבבבר
אני לא סומכת על חברות שלי כמעט על אף אחת ועליו כן...
ברור שחברות זה הרבה יותר חשוב מחבר
מי שחושב אחרת החשבה שלו טיפה מוזררה
חברות זה משהו שאיתך כל החייים ...
חבר זה משהו שהולך ובא
אבל אם זה כמו שאת הסברת ,,אולי זה טיפה יותר קשה לבחור 😁
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 24/06/2007) מי שחושב אחרת החשבה שלו טיפה מוזררה
חברות זה משהו שאיתך כל החייים ...
חבר זה משהו שהולך ובא
חחח ואם אני אגיד לך שאצלי זה ההפך, שכל החברות שלי הלכו ובאו
והשתנו כל הזמן, והחבר שלי היה איתי תמייייד ונשאר לצידי? 😊
איזה דילממממה ...
תני לי לחשוב קצת (:
QUOTE (NoFOosH @ 24/06/2007) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 24/06/2007) מי שחושב אחרת החשבה שלו טיפה מוזררה
חברות זה משהו שאיתך כל החייים ...
חבר זה משהו שהולך ובא
חחח ואם אני אגיד לך שאצלי זה ההפך, שכל החברות שלי הלכו ובאו
והשתנו כל הזמן, והחבר שלי היה איתי תמייייד ונשאר לצידי? 😊
כמו אצל נופרי
החברות הלכו והחבר נשאר😊
רק אחרי הניסיון יודעים
ומה תגידי אחרי זה
שתגדלי קצת בעל או חברות?
ברור שבעל!!!
תסתכלי חברים תמיד יהיו איתך
אבל אם זה חבר מושלם כמו שכתבת
הוא גם תמיד יהיה
אז חבר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/06/2007) תסתכלי חברים תמיד יהיו איתך
אבל אם זה חבר מושלם כמו שכתבת
הוא גם תמיד יהיה
אז חבר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני איתההה
אני הייתי בוחרת בחברות
זה הרבה יותר חשוב מחבר
הן תמיד איתך ותמיד עוזרות
ועם חבר לפעמים מתביישים לדבר