QUOTE (בר_המלכה @ 24/06/2007) אני הייתי בוחרת בחברות
זה הרבה יותר חשוב מחבר
הן תמיד איתך ותמיד עוזרות
ועם חבר לפעמים מתביישים לדבר
לא נכון...
דווקא עם החבר את מגיעה למצבים הכי אינטימיים בכל המובנים
מכירים אחד תשני הכי טוב שבעולם
לומדים לקרוא אחד תשני
בהתחלה הייתי אומרת חברות כי חבר תמיד יש..
עכשיו שאני רואה אני מעדיפה חבר חברות לפעמים סתם בעע איפ אפשר לסמוך!
QUOTE (Panteraa @ 24/06/2007) QUOTE (נאפי @ 24/06/2007) תסתכלי חברים תמיד יהיו איתך
אבל אם זה חבר מושלם כמו שכתבת
הוא גם תמיד יהיה
אז חבר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני איתההה
גם אני איתם 🙄
חברות...
את החברות המדהימות שיש לי עכשיו !!!
חבר?! איממ ברור שזה חשוב.
אבל איןן כמו חברה אמיתית בשעת צרה !