חחחחחחחחח^^ אלעד, יא'דפוק.
ולא, אתה לא כלב. פשוט זה דירת שירות ואסור להכניס בנים.
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) חחחחחחחחח^^ אלעד, יא'דפוק.
ולא, אתה לא כלב. פשוט זה דירת שירות ואסור להכניס בנים.
מה זה דירת שירות?ולמה אסור להכניס לשם בנים?
למה?מה כבר נעשה? 😉
דירת שירות- דירה שכל הבנות שירות של האיזור גרות בה..
(לפעמים יש 2 דירות באיזור ואפילו יותר.. חח)
ואסור כי ככה נקבע באגודות של שירות לאומי..
וזה בשביל: א. לשמור אותנו במסגרת גם כשאין מי שיפקח עלינו.
ב. כי זה לא נעים לכל אחת שהחברות מהדירה יכניסו לדירה את כל הבנים שלה..
לך תדע מה הם יעשו..