היה מ-ו-ש-ל-ם!!!!
פשוט כל אחת שם מלאך!!
פשוט מדהימות כולם!
והקהילה שם כ"כ חמה ומדהימה!!
אין לי מילים לתאר את זה.
החלטנו שכל הדירה באה אלי עוד 3 שבתות לשבת..
קיצר, איזה כיףףף!!
אני בהיי רציני!
רוווואה?
ואת דאגת שלא יסתדר לך וזה😊
שמחה שנהנית...
אני ממש שמחה בשבילך מאמי
מגיע לךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילךךך 😊
שיהיה המון המון בהצלחחחה..
ברושית,שמחה בשבילך מאמי 😁
בהצלחה (=
כל כך שמחה בשבילך😊
שיהיה לך רק בהצלחה שנה הבאה
שמחה בשבילךךךך מאמי
מוואהה
טוב שבקושי אנשים התלהבו איתי.. :S
איזה כיף ברוש!!!!
שמח בשבילך מאמי!
אפשר גם לבוא לשבת?חחחחחח
תבוא, בשמחה.. ואתה יכול לישון אצל אחד השכנים.
יאאא שמחה שעברת את השבת בכייף !
ונהנת !
הכי חשוב !
שיהיה המון המון בהצלחה בשנה הבאה !
ותהנווו בעוד 3 שבועות בע"ה😊
QUOTE (lovey_love @ 24/06/2007) תבוא, בשמחה.. ואתה יכול לישון אצל אחד השכנים.
אצל אחד השכנים??? 😕
מה אני כלב? 😮
עריכה:
( 😂 )
למקרה שתקחי את זה רציני