יפתח פורום במה חופשית ?
בא לילילילי 😊
= = בהצלחה למי שעושה מחר בגרות = =
ת'אמת אין לי מושג בובי
אני את שלי בבצפר סיימתי מזמן 😊
בא לי גםםם : (
כמה אמרו כאן שכן חח הלוואי
ואני כבר עברתי את כיתה י'😁
חחחח מנחם?
לא ממש😢
אללללללללה בגרות אחרונה.
ואח"כ צררררררררררפת!
בעזרת השם
נקווה שכן (:
בהצלחה בבגרות
ושבוע מעולה
בהצלחההההה לנווו מחרררררר 😁
ככן גמאני חשבתי על זה ...
במה חוופששית תחזווור !?
מבקשים יפה (:
לפי מה שידוע לי וזכור לי הוחלט שלא.
ובצדק, אבל זה לא המקום לדיונים על הנושא הזה.
למי שיש בעיה שישלח הודעה פרטית לנהיר, מנהל האתר.
בהצלחה לכולם מחר.
איזה כיף זה לא לעשות ולדעת שכמעט כל הארץ ניגשים P:
זה חרא לגשת בי' !!
אמרו לי שהאחוזי הצלחה בי' הרבה יותר נמוכים
מהאחוזים בי"א ...
אולי בי' זה טוב כי אין הרבה בגררויות
אבל הרוב בכלל לא מוכנים כמו בי"א .
QUOTE (oshri_Ok @ 24/06/2007) לפי מה שידוע לי וזכור לי הוחלט שלא.
ובצדק, אבל זה לא המקום לדיונים על הנושא הזה.
למי שיש בעיה שישלח הודעה פרטית לנהיר, מנהל האתר.
בהצלחה לכולם מחר.
איזה כיף זה לא לעשות ולדעת שכמעט כל הארץ ניגשים P:
עם אושרי ואם אתם רוצים לדבר על
זה אתם יודעים איפה אני תמיד או באיסיקיו
או פה בפרטי או במסן ותרגישו חופשי
בהצלחההה לנוו מחרר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-שחרווניי- @ 24/06/2007) ^ אבל מה עם תשווובה ? :\
^^
גם אני חשבתי על זה לפני כמה ימים..חחח
QUOTE (-שחרווניי- @ 24/06/2007) ^ אבל מה עם תשווובה ? :\
חח נראה לי שהיא התכוונה שהתשובה היא לא מאמי...