QUOTE (שנששן @ 24/06/2007) מה זה במה חופשית?!
זה פורום שהיה נפתח רק בחופש הגדול במספר השנים האחרונות.
בעקבות הידרדרות הפורומים האחרים באתר, בעקבות
היצמדות כל המשתמשים לפורום הספציפי הזה, הוחלט שלא ייפתח יותר הפורום "במה חופשית".
בעיקרון, הפורום הזה היה מלא במשחקים, הודעות זבל וזיוני שכל. 😂
ושחר, התשובה היא לא.
^^
באסההה
דווקא אהבתי ת'פורום😢
QUOTE (15PrInCeSs @ 24/06/2007) במה יש לכם מחר בגרות?
היה היום..
והיה להם בלשון😊