חמודה תקשיבי ,
יש לי חברה שעוברת בדיוק את מה שאת עוברת עכשיו .
והיא חשבה כבר לא פעם אחת ולא פעמיים על לסיים את הקשר .
אבל מה לעשות ? היא אוהבת אותו באמת כמו שאני מבינה שאת אוהבת אותו .
אני חושבת ששווה שתדברי איתו ,
שיחה רצינית , על כל העניין של סדרי עדיפויות וכ"ו
ותסבירי לו , שאת לא מצפה שהוא יישכח מחברים שלו אבל
היייייי גם את כאן ! 😉
בהצלחה ......... 😊
QUOTE (דוביייייייי @ 24/06/2007) חמודה תקשיבי ,
יש לי חברה שעוברת בדיוק את מה שאת עוברת עכשיו .
והיא חשבה כבר לא פעם אחת ולא פעמיים על לסיים את הקשר .
אבל מה לעשות ? היא אוהבת אותו באמת כמו שאני מבינה שאת אוהבת אותו .
אני חושבת ששווה שתדברי איתו ,
שיחה רצינית , על כל העניין של סדרי עדיפויות וכ"ו
ותסבירי לו , שאת לא מצפה שהוא יישכח מחברים שלו אבל
היייייי גם את כאן ! 😉
בהצלחה ......... 😊
אני יודעת שהוא בחיים לא ייוותר על חברים שלו לא בשבילי ולא בשביל אף אחת אחרת
חוץ מזה...יש לו עוד בית ספר לסיים עוד איזה שבועיים שזה גם מעסיק אותו והוא גם עובד וגם עוד משהו
בקיצור ...הוא מאוד עסוק יש לו זמן להכל חוץ ממני
אין טעם לדבר על זה
ועכשיו בכלל לא בא לי לדבר איתו אחרי אתמול
שיעשה מה שהוא רוצה = \
תודה מותק ( :
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/06/2007) הוא לא יכול לפנות זמן בשבילך
את אל תפני זמן בשבילו
אל תתני לו לפגוע בך...
מירבי נכון אנחנו שונאות אותו😢?
מאמי, אל תתני לדברים כאלה לבאס אותך !
את צריכה לדבר איתוווו על זה !!
גם אם כבר דיברתים על זה..
תדברו על זה שוב !!!
עד שתמצו את העניין.
הוא לא בסדר, אבל אולי יש לו
סיבות משלו?!
תנסי לדבר איתו שוב פעם על העניין @
QUOTE (שנששן @ 24/06/2007) מאמי, אל תתני לדברים כאלה לבאס אותך !
את צריכה לדבר איתוווו על זה !!
גם אם כבר דיברתים על זה..
תדברו על זה שוב !!!
עד שתמצו את העניין.
הוא לא בסדר, אבל אולי יש לו
סיבות משלו?!
תנסי לדבר איתו שוב פעם על העניין @
אוהבת אותך אל תיהיי עצובה יפתי
אלל תדבריי איתו בנתיים, שהוא ייצורר קשר..
הגעתי למסקנה שזאת השיטה הכי טובה.
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/06/2007) הוא לא יכול לפנות זמן בשבילך
את אל תפני זמן בשבילו
אל תתני לו לפגוע בך...
מירבי נכון אנחנו שונאות אותו😢?
נכון
שונאות אותו
QUOTE (Lid0ri @ 24/06/2007) אלל תדבריי איתו בנתיים, שהוא ייצורר קשר..
הגעתי למסקנה שזאת השיטה הכי טובה.
אבל אבל...לא בא לי לדבר איתו גם אחר כך : (
אני לא יודעת...
אוף
כל היום אני מנסה לא לחשוב על זה = \
יהההה מאמי אני כ"כ מבינה אותךך
גם חב רשלי עשה לי את זה 😢
וזה היה עוד אחרי שבןע שלא ריאתי אותו 😢
בנייייייייייים 😠
או\וווווווווווווווווף אתם לא מבינים באיזו יציאה הוא בא לי עכשיו😢
תאמינו לי זה קטן ליד מה שפה😢
זהוווו פשוט נמאס