תראווווווווווווווווו😢
- =(PM 11:14) :
חברים שלי אמרו לי שיוצאים 😊
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:14) :
ומה זה אומר.?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:15) :
אז אתה יוצא איתםםםםםםםם?!
- - (PM 11:15) :
נו מה יש לחבר שלי יומהולדת!....אמרתי לך שאני אולי אצא איתם
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:16) :
אני לא מאמינה פשוטטטטטטטטט
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:16) :
עכשייווו ?!
באמת נעללללבתי
- - (PM 11:16) :
מה את רוצה? אמרתי לך אבל זה לא שחתכתי
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:17) :
חתכת מהה?
מה זה קשורררר?
אז למה אמרת לי סתםםם?
איןן אני כאילו לא יודעתת למה אני עדיין מתייחסת לזה
- - (PM 11:18) :
למה?
מהה אמרתי לך שאני מחכה לתשובה של חברים שלי!! אחרת הייתי בא אלייך ב-10 כבר!
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:19) :
טוב שיהיה
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:19) :
תהנה
- - (PM 11:19) :
נו אל תכעסי
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:19) :
כן באמת אין לי מה לכעוס אתה לא חייב לי שום דבר
- -(PM 11:20) :
אבל את מבואסת ולא רוצה שתיהיה ככה
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:20) :
כאילו באמת אכפת לך
- - (PM 11:20) :
כן
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:21) :
אז לא נראה לי
- - (PM 11:21) :
זה הראות שלך אני לא יכול לשנות
- -(PM 11:26) :
טוב אל תעשי לי ייסורי מצפון!
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 11:27) :
שיהיה...
אבלל דיי פשוט נמאס לי מזה
תכלללס מכל הדברים שיש לך לעשות...נראה לי אני במקום האחרון
ומה אני כבר יכולה לעשות
שיהיה...תעשה מה שאתה רוצה
לא בא לי לראות אותו יותר בחיייייים😢
בחיים לא כעסתי או התאכזבתי ממשו כלכך?
שעהההההההה התארגנתי
ועכשיו פשוט הורדתי את כל הבגדים וזרקתי על הרצפה😢
בובי זה פעם ראשונה שהוא עושה לך את זה?
את יודעת
לגברים יש לפעמים יציאות כאלה
שמעלים לנו הנשים ת'עצבים!!!
אבל תראי שיהיה בסדר
תקחי לעצמך עכשיו איזה משהו מתוק 😊
דברים מתוקים תמיד מעלים לי לפחות ת'מצב רוח
ותנסי לא לחשוב על זה יותר מידי
לא רוצה שומדבר מתוק
וזאת ממש לא הפעם הראשונה
זאת הדילמה התמידית שלו
לצאת איתי או עם החברים
אני לא רוצה לדבר איתוווווו יותר פשוט
עכשיו אני ממש הולכת לסנן אותו כמה ימים עד שאני ארגגגע
בחיים לא הרגשתי ככה.....
כאילו מה אני העדיפות השניה שלו!?
אררררררררר😢
תודה הודיה = \
לא חושבת שאת העדיפות השנייה שלו,
הוא הרי אמר לך מההתחלה שאולי הוא יוצא עם חברים שלו לא ?
ואם הוא תמיד עושה לך את זה,
תגידי לו ! שזה לא רק הפעם הזאת שמכעיסה אותך..
שזה כבר כמה פעמים ככה.
תדברי איתו בובה, אל תתעצבני ותכעסי עליו ישר.
בטוחה שהכל יסתדר :]
מתה עלייך !
בובי לא הבנתי משהו
אתם חברים?
ובזוגיות תמיד יש תהתלבטות הזו
בין החבר'ה לחברה. לדעתי זה קשה ומבאס לבחור
אבל זו פעם ראשונה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 23/06/2007) לא חושבת שאת העדיפות השנייה שלו,
הוא הרי אמר לך מההתחלה שאולי הוא יוצא עם חברים שלו לא ?
ואם הוא תמיד עושה לך את זה,
תגידי לו ! שזה לא רק הפעם הזאת שמכעיסה אותך..
שזה כבר כמה פעמים ככה.
תדברי איתו בובה, אל תתעצבני ותכעסי עליו ישר.
בטוחה שהכל יסתדר :]
מתה עלייך !
זהווו שלא
הוא אמר לי בדיוק להפך
הוא עושה את רוצה לעשות משהו או שאני יוצא עם חברים?
אז אמרתי שכן
אז הוא אמר טוב נראה עוד מעט כי עכשיו מוקדם (היה בסביבות 8)
אמרתתי סבבה
והנה זה מה שקרה
ולהפפפפך לדבר איתו לא עוזר , אולי אם אני ל א אדבר איתו יפנים קצת איך זה...
תודה מאמי ( :
אוהבת
QUOTE (mayafi16 @ 23/06/2007) בובי לא הבנתי משהו
אתם חברים?
ובזוגיות תמיד יש תהתלבטות הזו
בין החבר'ה לחברה. לדעתי זה קשה ומבאס לבחור
אבל זו פעם ראשונה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 23/06/2007) לא חושבת שאת העדיפות השנייה שלו,
הוא הרי אמר לך מההתחלה שאולי הוא יוצא עם חברים שלו לא ?
ואם הוא תמיד עושה לך את זה,
תגידי לו ! שזה לא רק הפעם הזאת שמכעיסה אותך..
שזה כבר כמה פעמים ככה.
תדברי איתו בובה, אל תתעצבני ותכעסי עליו ישר.
בטוחה שהכל יסתדר :]
מתה עלייך !
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כריסססססססס?.
את מדהימה!
את יפה!
את מקסימה!
אל תתני לו לפגוע בך בצורה כל-כך חזקה
כנראה הוא באמת לא שווה את האהבה הענקית שיש לך בשבילו
מאממי
את חייבת לעשות עם זה משו,
להחיליט בשבילך את הדבר הנכון
שלא יגרום לך לכאב!!
מקווה שההחלטה שלך תיהיה נכונה
בהצלחה
ותזכריייי הכול לטובה.!!!
אוהבת אותךךך הכי הכי הכי בעולם
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) כריסססססססס?.
את מדהימה!
את יפה!
את מקסימה!
אל תתני לו לפגוע בך בצורה כל-כך חזקה
כנראה הוא באמת לא שווה את האהבה הענקית שיש לך בשבילו
מאממי
את חייבת לעשות עם זה משו,
להחיליט בשבילך את הדבר הנכון
שלא יגרום לך לכאב!!
מקווה שההחלטה שלך תיהיה נכונה
בהצלחה
ותזכריייי הכול לטובה.!!!
אוהבת אותךךך הכי הכי הכי בעולם
החללטטטטתי שנמאס לי
שיעשה מה שהוא רוצה = \
ממש לא בא לי לראות אותו בכלללללל = \
אוהבתת אותך.:]
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) כריסססססססס?.
את מדהימה!
את יפה!
את מקסימה!
אל תתני לו לפגוע בך בצורה כל-כך חזקה
כנראה הוא באמת לא שווה את האהבה הענקית שיש לך בשבילו
מאממי
את חייבת לעשות עם זה משו,
להחיליט בשבילך את הדבר הנכון
שלא יגרום לך לכאב!!
מקווה שההחלטה שלך תיהיה נכונה
בהצלחה
ותזכריייי הכול לטובה.!!!
אוהבת אותךךך הכי הכי הכי בעולם
החללטטטטתי שנמאס לי
שיעשה מה שהוא רוצה = \
ממש לא בא לי לראות אותו בכלללללל = \
אוהבתת אותך.:]
נשמה שלי תעשי רק מה שטוב לך
שתהיי מאושרת
אני חושבת שאת צריכה לשים את כל הדברים על השולחן
אני יודעת שכבר אמרת לו מה שמפריע לך
את תזעזעי אותו
רק אחרי שמזעזעים אותם הם מתעוררים!!!
אוהבת אותך ואל תהיי מבואסת
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) כריסססססססס?.
את מדהימה!
את יפה!
את מקסימה!
אל תתני לו לפגוע בך בצורה כל-כך חזקה
כנראה הוא באמת לא שווה את האהבה הענקית שיש לך בשבילו
מאממי
את חייבת לעשות עם זה משו,
להחיליט בשבילך את הדבר הנכון
שלא יגרום לך לכאב!!
מקווה שההחלטה שלך תיהיה נכונה
בהצלחה
ותזכריייי הכול לטובה.!!!
אוהבת אותךךך הכי הכי הכי בעולם
החללטטטטתי שנמאס לי
שיעשה מה שהוא רוצה = \
ממש לא בא לי לראות אותו בכלללללל = \
אוהבתת אותך.:]
נשמה שלי תעשי רק מה שטוב לך
שתהיי מאושרת
אני חושבת שאת צריכה לשים את כל הדברים על השולחן
אני יודעת שכבר אמרת לו מה שמפריע לך
את תזעזעי אותו
רק אחרי שמזעזעים אותם הם מתעוררים!!!
אוהבת אותך ואל תהיי מבואסת
אני כל כך לא רוצה לעשות את זה
אבל אין לי ברירה
-----------------------
ההודעה ה4000 שלי😊
תשמעי מאמי ,
גם אתמול הייתי אמורה לצאת עם ידיד שלי והוא איכזב אותי קשות ובסוף לא בא לקחת אותי ..
והתארגנתי שעה.. כתבתי לו מכתב.. אבל לא נורא!
אני יודעת שיהיו זמנים אחרים וזה לא כזה נורא!
יהיה טוב מאמי שלי.. אל תכעסי כ"כ!
3>
QUOTE (_אורושה_ @ 24/06/2007) תשמעי מאמי ,
גם אתמול הייתי אמורה לצאת עם ידיד שלי והוא איכזב אותי קשות ובסוף לא בא לקחת אותי ..
והתארגנתי שעה.. כתבתי לו מכתב.. אבל לא נורא!
אני יודעת שיהיו זמנים אחרים וזה לא כזה נורא!
יהיה טוב מאמי שלי.. אל תכעסי כ"כ!
3>
אבל אבל הוא ידיד שלך : (
והוא חבר שלי...
חח תודה מותק בכל זאת על העידוד😊
הוא לא יכול לפנות זמן בשבילך
את אל תפני זמן בשבילו
אל תתני לו לפגוע בך...