מחרררר נפגשים
ראבק =/
היינו צריכים להפגש היום ולא נפגשנו בסוף, רק דיברנו בפ"ל!
מחר אנחנו נפגשים 😊
הוא בא להעיר אותי חחח =)
בשעה 9:00 בבוקר!!!
יוצאים עם 4 חברים שלו 😊
לבריכה
חחח חמישה גברים ואישה אחת
כפרה על האחד והיחיד שלי, המושלם שלי, הנסיך שלי, החצי השני!!!
בחרתי כבר ביקיני משהו פצצה כזה
הולך להיות כיף 😊
חחחחחח שמחה בשבילך מאמי :]
תיהני מחרר בובה !
מוואאה ענקית
ת' בייבי 😊
מווווווווואההההה
חעחעחע שאפהה שלי
תהנייי מחר
ותוציא לחברים שלו 'תעיינים :]]
אוהבתתתך
ת' אהובתי 😊
חחח מוציאה חופשי =)
גם ביום יום, כשהחברים שלו רואים אותי 😊
גמני אוהבת'ךךךך
QUOTE (ילדונות_17 @ 23/06/2007) מחרררר נפגשים
ראבק =/
היינו צריכים להפגש היום ולא נפגשנו בסוף, רק דיברנו בפ"ל!
מחר אנחנו נפגשים 😊
הוא בא להעיר אותי חחח =)
בשעה 9:00 בבוקר!!!
יוצאים עם 4 חברים שלו 😊
לבריכה
חחח חמישה גברים ואישה אחת
כפרה על האחד והיחיד שלי, המושלם שלי, הנסיך שלי, החצי השני!!!
בחרתי כבר ביקיני משהו פצצה כזה
הולך להיות כיף 😊
סנופייייייייייי דיייסקווווו!!!
😁
חחחחחחחחחח
😂
תהני לך מחר בזמן שאני ילמד פיסיקה כמו כלב!!
ת' י'מותקקקקק שלי 😊!
בקטנה =)
תהנה לך מהלימודים בזמן שאני הולכת להנות בבריכה 😛
תהני הכי הכי שאת יכולה!
😁
חחחח תהניי מאמיי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כפרה עלייך!!!!!!!!!!!...=]
קולולול
תהניי מדהימה שלי!
תעשי כייף,
ובהצלחה איתו,
תעשוו חיים משוגעים 😛 😛
אוהבת אותך מדהימה שלי
מואה 3>
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) כפרה עלייך!!!!!!!!!!!...=]
קולולול
תהניי מדהימה שלי!
תעשי כייף,
ובהצלחה איתו,
תעשוו חיים משוגעים 😛 😛
אוהבת אותך מדהימה שלי
מואה 3>
מילה במילה
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) כפרה עלייך!!!!!!!!!!!...=]
קולולול
תהניי מדהימה שלי!
תעשי כייף,
ובהצלחה איתו,
תעשוו חיים משוגעים 😛 😛
אוהבת אותך מדהימה שלי
מואה 3>
מילה במילה
😊מואהה
ייאאא מתוקה שלי,
אני כל כך שמחה בשבילך..!! 😊
תהני לך מחר עם הנסיך שלך..
וכמו שמאיה אמרה, תוציאי לחברים את העיינים שלהם.. 😊
אוהבת אותך המון יפה שלי..
מואהההה