חחח תהני יפה שלי אוהבת אותך
ת' יפות שליי
אוהבת'כן
אחד יותר חתיך מהשניייי!!
אבל שליייי?!
הכייייייייי הכיייייייייי
כפרה על הבלונדי שלי 😊
קיפודדד חתיךךךךךךךךך שליייייייייי!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) ת' יפות שליי
אוהבת'כן
אחד יותר חתיך מהשניייי!!
אבל שליייי?!
הכייייייייי הכיייייייייי
כפרה על הבלונדי שלי 😊
קיפודדד חתיךךךךךךךךך שליייייייייי!!
מה את עושה בשבועיים הקרובים?
כי לי יש פיזיקה כל יום...אני מקווה שתהני כמו שאני סבלתי...😊
חחחחחחח
אלעד:
חחחח אין לי מושג מה אני הולכת לעשות בשבועיים הקרובים 😊
ת' מאמי שלי 😁
אל תדאג עוד מעט הלימודים האלה יגמרו וגם אתה תהנה 😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 25/06/2007) חח שמחה שנ הנית מאמי..😊
ת' בובי 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) אלעד:
חחחח אין לי מושג מה אני הולכת לעשות בשבועיים הקרובים 😊
ת' מאמי שלי 😁
אל תדאג עוד מעט הלימודים האלה יגמרו וגם אתה תהנה 😊
חחחחחחחחח כה....
בדיוק אני צריך לצאת לבית ספר...מחכ לי הליכה כיפית של איזה חצי שעה...בחום המסריח הזה..! 😊
לא נורא אני עושה את זה כמעט כל יום בזמן האחרון
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) אלעד:
חחחח אין לי מושג מה אני הולכת לעשות בשבועיים הקרובים 😊
ת' מאמי שלי 😁
אל תדאג עוד מעט הלימודים האלה יגמרו וגם אתה תהנה 😊
חחחחחחחחח כה....
בדיוק אני צריך לצאת לבית ספר...מחכ לי הליכה כיפית של איזה חצי שעה...בחום המסריח הזה..! 😊
לא נורא אני עושה את זה כמעט כל יום בזמן האחרון
חחחח בקטנה 😊
חחח חוסך כסף למונית/אוטובוס 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) אלעד:
חחחח אין לי מושג מה אני הולכת לעשות בשבועיים הקרובים 😊
ת' מאמי שלי 😁
אל תדאג עוד מעט הלימודים האלה יגמרו וגם אתה תהנה 😊
חחחחחחחחח כה....
בדיוק אני צריך לצאת לבית ספר...מחכ לי הליכה כיפית של איזה חצי שעה...בחום המסריח הזה..! 😊
לא נורא אני עושה את זה כמעט כל יום בזמן האחרון
חחחח בקטנה 😊
חחח חוסך כסף למונית/אוטובוס 😁
חחח זה לא ככה....אוטובוסים לא מגיעים לבית ספר שלי וגם לא קרוב...כי זה נמצא מול טירה..ואוטובוסים נוסעים לכיוון חיפה...
מונית שירות אותו דבר...ספיישל זה יקח לי הרבה כסף...כי אני דיי לבד מטירה...😊
ואני צריך להגיע לשם כל יום...הלוך וחזור...
בקיצור, איך הגענו אליי זה נושא שלך!חחחחחחחח
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) אלעד:
חחחח אין לי מושג מה אני הולכת לעשות בשבועיים הקרובים 😊
ת' מאמי שלי 😁
אל תדאג עוד מעט הלימודים האלה יגמרו וגם אתה תהנה 😊
חחחחחחחחח כה....
בדיוק אני צריך לצאת לבית ספר...מחכ לי הליכה כיפית של איזה חצי שעה...בחום המסריח הזה..! 😊
לא נורא אני עושה את זה כמעט כל יום בזמן האחרון
חחחח בקטנה 😊
חחח חוסך כסף למונית/אוטובוס 😁
חחח זה לא ככה....אוטובוסים לא מגיעים לבית ספר שלי וגם לא קרוב...כי זה נמצא מול טירה..ואוטובוסים נוסעים לכיוון חיפה...
מונית שירות אותו דבר...ספיישל זה יקח לי הרבה כסף...כי אני דיי לבד מטירה...😊
ואני צריך להגיע לשם כל יום...הלוך וחזור...
בקיצור, איך הגענו אליי זה נושא שלך!חחחחחחחח
חחחח זה בסדר 😁
עד שאני אתחבר למסן 😊
חחחח איזה כיף זה לגור בנצרת עילית 😂
לפחות בקטע של האוטובוסים והמוניות חחחח
דווקא בחיפה יותר כיף....יש הכל גם בשבת...😊אבל הקטע שהבית ספר שלי לא כל כך קשור לזה...חחח
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) דווקא בחיפה יותר כיף....יש הכל גם בשבת...😊אבל הקטע שהבית ספר שלי לא כל כך קשור לזה...חחח
חחח אוקי 😊
יאאאאאיי איזה כייפי לך !!
תהניי הכי הרבה שאת יכולה !
ותתפסיי צבע(=
תעשי חיים😊שמחה בשבילך !
ת' מותק אבל זה כבר קרה אתמול 😊
מאוד נהנתי ד"א =)