QUOTE (Lid0ri @ 24/06/2007) יכול להיות שאת תחשבי שמה שאני אומרת זה שטויות..
אבל את סתם נותנת לרגשות שהתגברת עליהם כבר מזמן לחזור אלייך שוב..
לדעתי את מתגעגעת למגע חם, לאהבה, לנשיקות.. זה לא אליו, זה למישהו שיואהב אותך, שיהיה איתך!
הוא עבר כבר מזמן, זה כבר הרבה זמן לא מדובר בו.
שימי לב לזה.
^^ הגיוני ..
לידורי בהתחלה גמאני חשבתי ככה, שזה רק געגועים למיש'ו שיואהב וחום וליטופים, ובלה בלה. ..
אבל הגיע שלב שהבנתי שאני מוכנה לוותר על כל זה, רק להיות איתו שוב.
גם אם זה להביט לו בעינייים ולא לעשות שום דבר.
זה נישמע קיטשי ומדומה, אבל אני באמת מרגישה ככה.
הרבה לא יבינו והרבה לא מבינים.{אלה שמכירים את ההסיפור}
אבל כנראה שמה שהיה חזר לי, ובבום אחד שהשפיע עליי מאוד ושינה אצלי הכל.
תודה לכל מי שהגיבה.
וההוא בחתימה שלי זה יהודה לוייי.
חח
נשמה שלי
את תעברי את זה
ואחרי זה תצחקי על זה
אני יודעת שזה כואב לך
אבל זה יעבור
ואת תעברי את זה
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 24/06/2007) לידורי בהתחלה גמאני חשבתי ככה, שזה רק געגועים למיש'ו שיואהב וחום וליטופים, ובלה בלה. ..
אבל הגיע שלב שהבנתי שאני מוכנה לוותר על כל זה, רק להיות איתו שוב.
גם אם זה להביט לו בעינייים ולא לעשות שום דבר.
זה נישמע קיטשי ומדומה, אבל אני באמת מרגישה ככה.
הרבה לא יבינו והרבה לא מבינים.{אלה שמכירים את ההסיפור}
אבל כנראה שמה שהיה חזר לי, ובבום אחד שהשפיע עליי מאוד ושינה אצלי הכל.
תודה לכל מי שהגיבה.
וההוא בחתימה שלי זה יהודה לוייי.
חח
בואי נדבר עוד שבועיים טוב??
זה לא מה שהיה פעם לידור.
ובסך הכל פרקתי.
אני לא צריכה הטפות..
זה מה שאני מרגישה לצערי !