לחשוב עליו . .
כל שנייה, כל דקה, כל שעה.
כל מיצמוץ, כל חיבוק, כל חיוך..
אני אוהבת אותו כל-כך,
אני מתגעגעת אליו כל-כך.
ואחרי שנתיים וחצי..
זה לא עוזב אותי 😢
מאמי אתם ביחד?
אולי תתקשרי אליו?
ותפגשו?
מואהה
אההההההההההה כמה שאני מבינה אותך
ומסכימה איתך
מצטרפת עלייך
כפרה עליו זה שרץ לי במחשבות
כמה אהבה יש לי כלפיו
וכשכתבת 2 וחצי התכוונת לשנתיים וחצי?
אל תהיי עצובה מאמי תלחמי
ואם זה בלתי אפשרי הזמן יעשה
את שלו ואת תשכחי את תיראי
יהיה טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא ביחד,
וגם כבר לא בקשר .
ותיקנתי.
התכוונתי לאחרי שנתיים וחצי.
QUOTE (נאפי @ 23/06/2007) אההההההההההה כמה שאני מבינה אותך
ומסכימה איתך
מצטרפת עלייך
כפרה עליו זה שרץ לי במחשבות
כמה אהבה יש לי כלפיו
וכשכתבת 2 וחצי התכוונת לשנתיים וחצי?
אל תהיי עצובה מאמי תלחמי
ואם זה בלתי אפשרי הזמן יעשה
את שלו ואת תשכחי את תיראי
יהיה טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי 😊
תתני לזמן לעשות את שלו
אל תתייאשי זה יעבור את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הזמן עובר וזה רק גובר.
נימאס לי מהמשפטים האלה.
הם יפים ותומכים..
אבל כל-כך לא אמיתיים..
קרוב ל-3 שנים ואני פשוט לא שוכחת ממנו !!
בא לי להתאבדדד !!!!!!!!
אני לא יכולה עם הכאב הזה כברררר..
לא יכולה |!
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 23/06/2007) הזמן עובר וזה רק גובר.
נימאס לי מהמשפטים האלה.
הם יפים ותומכים..
אבל כל-כך לא אמיתיים..
קרוב ל-3 שנים ואני פשוט לא שוכחת ממנו !!
בא לי להתאבדדד !!!!!!!!
אני לא יכולה עם הכאב הזה כברררר..
לא יכולה |!
מאמי אני מזה מבינה אותך !
אבל להתאבד?!
בגלל מישהו ?!
שלא תעיזי לדבר כככה !!
הוא יודע שאת אוהבת אותו?!
הייתם ביחד בעבר?!
אייי מתוקה
אני לא מבינה אותך
אין לי עצות
אין לי מילים חכמות להגיד
אבל לפי הניסיון חיים שלי
שבאמת הוא לא רב
הזמן משכיח הכול
אהבה, שכול , כאב.
הכול.
ואולי עכשיו את מרגישה אבודה בלעדיו, אבל זה סתם עוד אחד, כל החיים לפניך את עוד תתאהבי ותצחקי על הימים שחשבת עליו בלי הפסקה, הרי רק אהבה משכיחה אהבה.
אוהבת
מאיה
QUOTE (mayafi16 @ 23/06/2007) אייי מתוקה
אני לא מבינה אותך
אין לי עצות
אין לי מילים חכמות להגיד
אבל לפי הניסיון חיים שלי
שבאמת הוא לא רב
הזמן משכיח הכול
אהבה, שכול , כאב.
הכול.
ואולי עכשיו את מרגישה אבודה בלעדיו, אבל זה סתם עוד אחד, כל החיים לפניך את עוד תתאהבי ותצחקי על הימים שחשבת עליו בלי הפסקה, הרי רק אהבה משכיחה אהבה.
אוהבת
מאיה
הוא לא סתם אחד !
הלוואי והיה....
זה הוא בחתימה שלך?
תורידי ת'תמונה הזאת ותזרקייי+תמחקי הכוללל!!!
זאת אומרת מה שמזכיר לך אותווו
אחרת לא תצליחי בחיים לשכוח אותו
QUOTE (נאפי @ 23/06/2007) אההההההההההה כמה שאני מבינה אותך
ומסכימה איתך
מצטרפת עלייך
כפרה עליו זה שרץ לי במחשבות
כמה אהבה יש לי כלפיו
וכשכתבת 2 וחצי התכוונת לשנתיים וחצי?
אל תהיי עצובה מאמי תלחמי
ואם זה בלתי אפשרי הזמן יעשה
את שלו ואת תשכחי את תיראי
יהיה טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויייש אני חושבת שאני מבינה אותך ...
גם אם אני יינסה להכחיש
אולי אני באמת אוהבת אותו עדיין ..
אולי 😊
QUOTE (ילדונות_17 @ 23/06/2007) זה הוא בחתימה שלך?
תורידי ת'תמונה הזאת ותזרקייי+תמחקי הכוללל!!!
זאת אומרת מה שמזכיר לך אותווו
אחרת לא תצליחי בחיים לשכוח אותו
חחחח מצחיקה זה יהודה לוי
יכול להיות שאת תחשבי שמה שאני אומרת זה שטויות..
אבל את סתם נותנת לרגשות שהתגברת עליהם כבר מזמן לחזור אלייך שוב..
לדעתי את מתגעגעת למגע חם, לאהבה, לנשיקות.. זה לא אליו, זה למישהו שיואהב אותך, שיהיה איתך!
הוא עבר כבר מזמן, זה כבר הרבה זמן לא מדובר בו.
שימי לב לזה.