מאמי אני מכירה את זה
גמאני עכשיו כבר לא יודעת למה רע לי
זה יעבור אני מבטיחה לך
וכמו שאמרת לי
תחייכי
ותחייכי הרבה
זה עושה פלאים
אוהבת אותךך נסיכהה שלי
כנסי אלי
277408298
תודה מותק =]
כבר מחייכת (=
יהיה טוב בסוף 😁
נכנסתי לאייסי 😊
מיייייי אוהבת'ךךךךךךךךךך יותררררררררר ממניייייייייייי?!
אנייייי אנייייייי אניייייייייייי אניייייייייייי אנייייייייייייייי אנייייייייייי
פשוט מאוד אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
זה יעבור יפה שליייי!!!
רק סבלנות בובי שלי 😊
ועוד חיוךךך בשבילי 😊
רגייי אל תהיי עצובה : (
תעשי אמבטיה ארוכה , תרגעי
יהיה טוב
אוהבת 😊
הודיה- חייים שלי!?..
אני אוהבתת אותך יפה שלי!..יעבור בעזרת השם,רק הבעיה שאין לי סבלנות 😛
כריס- ממאמי שלי?
יהיה טוב,חח אין מה לעשות,חייב להיות טוב!..
אוהבת אותך
חחחח אז הנה מצאנו לנו משהו דומה 😊
חחח גמני חסרת סבלנות אהובתייי!!
רגינו'ש ישפה שלי
קורה באמת שנכנסים לתקפות שהמצברוח משתנה מיום ליום
וגם בגלל דברים הכי קטנים!
אני כ"כ מבינה אותך יפה שלי!
זה יעבור ואני מקווה שבמהירה!!
ואת מוזמנת לברוח אליי
הבית פתוח בשביילך!!
אוווהבת אותך המון המון
מואההה
3>
נשמה שליי כל כך התגעגעתי אלייךךך את לא מבינהההה
אני יודעת שיש תקופות שרק רוצים שהם יעברו
והם יעברו
רק תהיי חזקה ותאמיני בעצמך
רק תהיי מאושרת ורק תחייכי
אם לא אני גם אהיה ככה!!
אוהבת אותך הכיייייייייייי הרבה שיששש
הודיה- הנה באמת מצאנו משו משותך =] =],אוהבת אותך!!!
מיכלייי- מקווה שזה יעבור,למרות שכימעט עבר אבל לא עד הסוף!..ותודה על ההזמנה,גם את מוזמנת אליי יפה שלי!..תמיד,אוהבת אותך!
ליאוריי--כן אני מחייכת,מנסה לפחות! אבל יעבור כבר,שיעבור!..אוהבת אותך נסיכה שלי!..
תודה בנות יפות שלי! על הכול!
מואהה 3>