יאו,
ררע לי ואני לא יודעת למה
קשה לי,
ואין לי מושג בגלל מה
איך בא לי שזה יעבור
אוף..:\
כולי על עצבים,עיצבנו אותי היום בטירוף.. 😠
דמעות יורדות לי 😢
אבל אפילו לא יודעת בגלל מה זה..
המצב רוח על הפנים
אני על הפנים..
מרגישה כל-כך זוועה עם עצמי
מרגישה כל-כך בודדת
אני פשוט רוצה לברוח,לברוח מהכול
למקום שלא מכירים אותי
למקום חדש
אוף רע לי..:\
ואין לי מושג למה 😊
ימים שכאלה
מכירה את זה :|
תנסי קצת לצאת
לעשות מה שאת אוהבת
לעשות מה שמרגיע אותך
וגם את תמיד יכולה לדבר איתי
סתם ככה או אם את צריכה משהו
יעבור מאמי ויהיה טוב
3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 23/06/2007) ימים שכאלה
מכירה את זה :|
תנסי קצת לצאת
לעשות מה שאת אוהבת
לעשות מה שמרגיע אותך
וגם את תמיד יכולה לדבר איתי
סתם ככה או אם את צריכה משהו
יעבור מאמי ויהיה טוב
3>
תודה קרן מאמי,
אנ יודעת שתמיד אני יכולה לפנות אלייך
גם את ..😁
מקווה שיעבור..:\
אוהבת אותך
אוווווווווף 😢
אני כ"כ נמצאת בתקופה כזאת
😢😢
אולי הטוב פה שזה רק תקופות \=
מאמי יהיה טוב בע"ה \=
נקווה לטוב בשביל שתינו
וכל אחת שמרגישה ככה..:\
הכול יעבור
3>
ררגייייי?!
נשמה שלי..
לא מתאים לך !!!!
אף פעם לא אמור להיות לך רע !
בגלל שום דבר !!
את מקסימה !
ואת צריכה לחייך תמיד !!
מה קרה?!
קרה מש'ו ספציפיי שבגללו את ככה?!?
מי עצבן אותך?! אני אתן לו מכות !
אני אוהבתתתת אותךךךךך !!
תביאי לי חיוךך ענקי מכללל הלב !!!
QUOTE (רגייי @ 23/06/2007) נקווה לטוב בשביל שתינו
וכל אחת שמרגישה ככה..:\
הכול יעבור
3>
בע"ה יהיה טוווב
אוהבת אותך מאמי
שנששןן,את יודעת גם לי יש תקופות
זה שאני מקסימה
לא אומר שאסור לי להיות עצובה
כמו שאת מדהימה
ואת לפעמיים עצובה
עצבנו אותי בבית,אז בלי מכות חח זאת משפחה 😛
ואני לא יודעת מה קרה ..
ולמה אני ככה..
באמת שלא
פשוט,
דמעות,עצב,
דיכאון מסוים
נקווה שיעבור
אוהבת אותך יפה שלי
QUOTE (shani_bachar @ 23/06/2007) QUOTE (רגייי @ 23/06/2007) נקווה לטוב בשביל שתינו
וכל אחת שמרגישה ככה..:\
הכול יעבור
3>
בע"ה יהיה טוווב
אוהבת אותך מאמי
כן
הכול מלמעלה
גמני אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 23/06/2007) שנששןן,את יודעת גם לי יש תקופות
זה שאני מקסימה
לא אומר שאסור לי להיות עצובה
כמו שאת מדהימה
ואת לפעמיים עצובה
עצבנו אותי בבית,אז בלי מכות חח זאת משפחה 😛
ואני לא יודעת מה קרה ..
ולמה אני ככה..
באמת שלא
פשוט,
דמעות,עצב,
דיכאון מסוים
נקווה שיעבור
אוהבת אותך יפה שלי
😯 אהה אם זאת משפחה.
אממ אני לאא יתערב חעחעחחעעח
נסיכה שלי?! לכולם יש את הימים האלה !
אבבלל צריכים לדעת שבחיים..
יש תקופות טובות שלא נמשכות לנצח...
ויש תקופות רעות, שגם הן לא נמשכות לנצחח !!!
הכל בחיים זה עניין של תקופות !
או שטוב לך, או שרע לך !
אבלל תמיד תמיד אחריי הרע,
מגיע הטוב !
אחרי העצב,
מגיע השמחה..
אחרי הבכי והדמעות,
מגיעי החיוך והצחוק !!
אל תדאגי, תחשבי שזה רק עניין של זמן
עד שהכל יסתדר !!
אוהבת אותך מלא !
תודה מדהימה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם
את פשוט
מקסימהה הכי מקסימה
מואהה 3>
QUOTE (רגייי @ 23/06/2007) תודה מדהימה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם
את פשוט
מקסימהה הכי מקסימה
מואהה 3>
ממי שלי,
בכייף תמיד אני פה בשבילך !!!
את מדהימה !!!
אוהבת אותך כ"כ !
אין מה לעשות
בחיים יש גם תקופות כאלה
וצריך להסתדר גם עם עצב לפעמים ,,למרות שזה לא הכי נעים לנו
אבל הכל עובר..
יהיה טוב
3>
מאמי..
אני מצטרפת לכולם
תמיד יש תקופות כאלה
אבל זה עובר
מקווה רק שיעבור כמה שיותר מהר
ושהכל יהיה טוב
אוהבת אותךך יפה שליי!!
שירקה? בעזרת השם הכול יעבור ,תודה= ]
טניו'ש?. נקווה לטוב מתוקה
אוהבת אותכן